Видавнича діяльність вчителів


Якщо книга возвеличує душу, вселяючи в неї мужність і благородні пориви, 
судіть про неї тільки за цими почуттями: вона чудова і створена рукою майстра. 

Ж. Лабрюйєр
Похожее изображение


Свічкарьова Інна

1.     Свічкарьова І.Б. Моніторингові дослідження як важлива умова забезпечення якісної освіти у закладі. . // Науково – методичний щоквартальний журнал “Педагогічний вісник”. Кіровоград: Кіровогр. обласний ін-т післядипл. пед. осв. імені В.Сухомлинського, №1-2 (13-14), 2010. Кількість сторінок у журналі – 166, сторінок автора – 3, номери сторінок – 129 - 131.
2.     Свічкарьова І.Б. Летючий голландець. // Урок у газеті “Освітянське слово”. Кіровоград.  №1, 2001.
3.     Свічкарьова І.Б. Запитання та завдання для проведення залікового уроку в 9-му класі з теми “Література епохи просвітництва”. // Стаття у фаховому виданні “Зарубіжна література”. Київ. 2002.
4.     Свічкарьова І.Б. Щось там геть розладналось у часі. 5 клас. // Урок у фаховому виданні “Зарубіжна література”. Київ. №8, 2005.
5.     Свічкарьова І.Б. Література проти війни: матеріали з вивчення теми, 7 клас: ( навч. – метод. посіб. ) / І.Б.Свічкарьова. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010. – 60с.
6.     Свічкарьова І.Б. Загальноосвітній навчальний заклад як осередок розвитку вчителя і учня. // Технологія фахової майстерності: особливості організації та проведення дослідно-експериментальної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах регіону / Матеріали VІІ обласних Хмурівських методичних читань / Наук. ред. Л.Голодюк. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного інституту післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського, 2012. – 84 с.  Сторінок автора – 3, номери сторінок – 30 – 33.
7.      Свічкарьова І.Б. Казки народів світу. //Організація навчально-дослідницької діяльності учнів як ефективний засіб реалізації сучасного викладання гуманітарних дисциплін: навчально-методичний посібник / Т.Козова, І.Свічкарьова, Н.Толмач. – К.: ТОВ “СІТІПРІНТ”, 2013. – 180 с. Сторінок автора – 44, номери сторінок – 86 – 130.
8.     Свічкарьова І.Б. Мотиваційний компонент формування навчально-дослідницьких умінь школярів на умовах наступності. // Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті наступності та перспективності: матеріали Всеукр. наук-практ. конф. з міжнародною участю (Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня 2015 р.). – К., 2015. – 184 с.

1.     Олійник Т.М. Методичні аспекти організації навчально-дослідницької діяльності учнів основної школи на засадах впровадження принципу наступності. // Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті наступності та перспективності: матеріали Всеукр. наук-практ. конф. з міжнародною участю (Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня 2015 р.). – К., 2015. – 184 с. Кількість сторінок у посібнику – 184, сторінок автора – 2, номери сторінок – 115 – 116.
2.       Олійник Т.М., Моргун В.О., Угринчук Г.І. Множення і ділення натуральних чисел. /Математика в 5 класі: компетентнісний підхід. //За ред. Гришиної Т.В. Кіровоград, ТОВ “ПОЛІМЕД-Сервіс”, 2007 рік. Кількість сторінок у посібнику – 136, сторінок автора – 14, номери     сторінок автора – 32 – 45.
3.     Олійник Т.М. Цікава арифметика. /Математика в 5 класі: компетентнісний підхід. //За ред. Гришиної Т.В. Кіровоград, ТОВ “ПОЛІМЕД-Сервіс”, 2007 рік. Кількість сторінок у посібнику – 136, сторінок автора – 4, номери     сторінок автора – 45 - 51.
4.     Олійник Т.М. Організаційні аспекти реалізації науково – методичної роботи у загальноосвітньому закладі. // Науково – методичний щоквартальний журнал “Педагогічний вісник”. Кіровоград: Кіровогр. обласний ін-т післядипл. пед. осв. імені В.Сухомлинського, №1-2 (9-10), 2009. Кількість сторінок у журналі – 188, сторінок автора – 6, номери сторінок – 131 - 136.
5.     Олійник Т.М. Картка досягнень обдарованого учня. (Додаток 5). Структура наукового товариства школярів (НТШ) “Інтелект”. (Додаток 6). // Увага: обдаровані діти! – Методичні рекомендації на допомогу організаторам роботи з обдарованими дітьми / Л.В.Корецька, А.І.Постельняк. – Кіровоград: Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2008. Кількість сторінок у виданні – 32, сторінок автора – 2, номери сторінок – 42, 43.
6.     Олійник Т.М.  Розвиток творчої особистості – головна стратегія навчання дітей. // Психолого-дидактичні засади формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Кіровоград, 24-25 квітня 2012 р.) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Кіровоградський обл. Ін-т післядипл. педагог. освіти ім. В.О.Сухомлинського. – Кіровоград : ТОВ “ПОЛІМЕД-Сервіс”, 2012. – 136 с. Сторінок автора – 3, номери сторінок – 93 – 95. 
7.     Олійник Т.М. План проведення засідання методичної ради. Робочий план підготовки засідання педагогічної ради “Вибір методів і прийомів навчальної діяльності учнів у спеціалізованих класах з метою розвитку їх творчої особистості” // Корецька Л.В. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими учнями [навч.-метод. посіб. для сист. післядипл. освіти] / Л.В.Корецька, О.Е.Жосан. – Кіровоград: Вид-во Кіровоградського інституту післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського, 2009. Кількість сторінок у виданні – 137, сторінок автора – 7, номери сторінок – 111 - 117.
8.     Олійник Т.М. Розв’язування трикутників: ( навч. – метод. посіб. ) / Т.М.Олійник. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010. – 80с.
9.     Олійник Т.М. Практичні аспекти моделювання компетентнісно орієнтованої моделі організації навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі. // Голодюк Л.С., Олійник Т.М. Фахова культура уроку: компетентнісний підхід (за результатами дослідно-експериментальної роботи у навчальному закладі І-ІІІ ступенів №3 міста Долинської Кіровоградської області): [ наук.-метод. посіб.] / Л.С.Голодюк, Т.М.Олійник. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2011. – 80 с. Сторінок автора – 40.
10.            Олійник Т.М. Розвязування прямокутних трикутників. Геометрія, 9 клас. // Голодюк Л.С., Олійник Т.М. Фахова культура уроку: компетентнісний підхід (за результатами дослідно-експериментальної роботи у навчальному закладі І-ІІІ ступенів №3 міста Долинської Кіровоградської області): [ наук.-метод. посіб.] / Л.С.Голодюк, Т.М.Олійник. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2011. – 80 с. Сторінок автора – 6.
11.            Олійник Т.М. В об’єктиві – опорна школа. // Школи Кіровоградщини: традиції та інновації. Альманах. Частина 1. – Кіровоград: “Поліграф-Терція”, 2011. – 316 с. Сторінок автора – 14.
12.            Олійник Т.М. Управління розвитком і саморозвитком професійного потенціалу вчителя в умовах здійснення експериментальної діяльності.  // Технологія фахової майстерності: особливості організації та проведення дослідно-експериментальної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах регіону / Матеріали VІІ обласних Хмурівських методичних читань / Наук. ред. Л.Голодюк. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного інституту післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського, 2012. – 84 с.  Сторінок автора – 13, номери сторінок – 33 – 45.
13.             Олійник Т.М. Тема “Розв’язування трикутників” у класі з поглибленим вивченням математики (9 клас). //Організація навчально-дослідницької діяльності учнів з предметів природничо-математичного циклу: навчально-методичний посібник / П.Ласкурик, Т.Олійник, І.Тарасова, С.Чумаченко. – К.: ТОВ “СІТІПРІНТ”, 2013. – 240 с. Сторінок автора – 80, номери сторінок –102 – 181.
14.            Сучасна освіта Кіровоградщини – 2013. Анотований каталог / Укладач А.Г.Вареха. – Кіровоград: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2014. – 120 с. Номінація «Методична робота з педагогічними кадрами». Автор: Олійник Тамара Михайлівна, заступник директора з науково-методичної роботи навчально-виховного комплексу «Долинська гімназія – ЗШ І-ІІІ ступенів №3». Назва доробку: «Сучасні підходи до організації атестації вчителів у закладі»
15.            З досвіду роботи Олійник Тамари Михайлівни, заступника директора з науково-методичної роботи навчально-виховного комплексу «Долинська гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3» з проблеми «Сучасні підходи до організації науково-методичної роботи у загальноосвітньому навчальному закладі» // Науково-методичний супровід функціонування інформаційно- освітнього простору регіону: Науково-методичний вісник № 51. Кіровоград: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2015. 379 с.
16. Тамара Олійник. Від чого залежить творчість вчителя. // Сучасна дошкільна та шкільна освіта: інновації, теорія, практика: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Кропивницький, 4 жовтня 2017 року) / Міністерство освіти і науки, комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського». – Кропивницький: КЗ «КОІППО ямені Василя Сухомлинського», 2017. – 116 с. Сторінок автора – 3, номери сторінок – 102-104.


1.     Толмач Н.І. Добір підходів до стимулювання пізнавальної активності на уроках української мови і літератури в контексті принципу наступності. // Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті наступності та перспективності: матеріали Всеукр. наук-практ. конф. з міжнародною участю (Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня 2015 р.). – К., 2015. – 184 с. Кількість сторінок у посібнику – 184, сторінок автора – 3, номери сторінок – 155 – 157.
2.     Толмач Н.І. Зразок романтичної балади. 9 клас. // Урок української літератури у газеті “Освітянське слово”. Кіровоград. №11, 2007.
3.     Толмач Н.І. Урок 15. Андрій Чайковський – “Талант суто національний”. // Українська література, 7 клас. Конспекти уроків. / Уклад.: А.Пустовойт, В.Нудний. -  Тернопіль: Мандрівець, 2008. – 344 с. Сторінок автора – 7, номери сторінок – 68 – 74.
4.     Толмач Н.І. Урок 16. Напружений, динамічний сюжет героїко-романтичної повісті А.Чайковського “За сестрою”. // Українська література, 7 клас. Конспекти уроків. / Уклад.: А.Пустовойт, В.Нудний. -  Тернопіль: Мандрівець, 2008. – 344 с. Сторінок автора – 5, номери сторінок – 75 – 79.
5.     Толмач Н.І. Урок 17. Використання фольклорних мотивів та засобів у повісті А.Чайковського “За сестрою”. // Українська література, 7 клас. Конспекти уроків. / Уклад.: А.Пустовойт, В.Нудний. -  Тернопіль: Мандрівець, 2008. – 344 с. Сторінок автора – 5, номери сторінок – 80 – 84.
6.     Толмач Н.І. Урок 18. “Козацькому роду нема переводу” (за повістю А.Чайковського “За сестрою”). // Українська література, 7 клас. Конспекти уроків. / Уклад.: А.Пустовойт, В.Нудний. -  Тернопіль: Мандрівець, 2008. – 344 с. Сторінок автора – 7, номери сторінок – 84 – 90.
7.     Толмач Н.І. Урок 33. Олекса Стороженко. Короткі відомості про автора та його твори. “Скарб”. Морально-етичні проблеми оповідання. // Українська література, 7 клас. Конспекти уроків. / Уклад.: А.Пустовойт, В.Нудний. -  Тернопіль: Мандрівець, 2008. – 344 с. Сторінок автора – 6, номери сторінок – 132 – 137.
8.     Толмач Н.І. Урок 34. Скарб – узагальнений образ щастя. Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Повчальний характер оповідання “Скарб” О.Стороженка. // Українська література, 7 клас. Конспекти уроків. / Уклад.: А.Пустовойт, В.Нудний. -  Тернопіль: Мандрівець, 2008. – 344 с. Сторінок автора – 6, номери сторінок – 137 – 143.
9.     Толмач Н.І. “Я просто жінка...” Творчість Тамари Журби. //До храму власної культури. Уроки літератури рідного краю в школі. Методичний посібник. Кіровоград. КОІППО, 2008 рік. Кількість сторінок у посібнику – 204, сторінок автора – 8, номери сторінок – 154 – 161.
10.              Толмач Н.І. Урок 62. В.Cамійленко...(поет-сатирик, драматург, перекладач, філософ, палкий патріот України). // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний.- Тернопіль: “Мандрівець”, 2009. Кількість сторінок у посібнику – 496, сторінок автора – 8, номери сторінок – 434 – 441.
11.            Толмач Н.І. Урок 63. Модель тоталітарної держави в поезії В.Cамійленка “Ельдорадо”. // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний.- Тернопіль: “Мандрівець”, 2009. Кількість сторінок у посібнику – 496, сторінок автора – 5, номери сторінок – 442 – 446.
12.            Толмач Н.І. Урок 64. Є.Дудар – письменник “з життя і для життя”. Прихований зміст твору “Слон і муха” . // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний.- Тернопіль: “Мандрівець”, 2009. Кількість сторінок у посібнику – 496, сторінок автора – 5, номери сторінок – 447 – 451.
13.            Толмач Н.І. Урок 65. Гумор та сатира Є.Дударя – рятівне слово від суспільних негараздів (за творами “Лісова казка”, “Червона шапочка”). // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний.- Тернопіль: “Мандрівець”, 2009. Кількість сторінок у посібнику – 496, сторінок автора – 5, номери сторінок – 452 – 456.
14.            Толмач Н.І. Урок 69. Контрольна робота № 6. Український гумор і сатира. // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний.- Тернопіль: “Мандрівець”, 2009. Кількість сторінок у посібнику – 496, сторінок автора – 4, номери сторінок – 485 – 488.
15.            Толмач Н.І. Конспект уроку з української мови на тему “Повні та короткі форми прикметників, їх стилістичне використання. // Методичний посібник “Учімося найсвятішого”. Київ. Видавництво “Грамота”, 2010. Кількість сторінок у посібнику – 344, сторінок автора – 4, номери сторінок – 92 - 95.
16.            Толмач Н.І. Позакласний захід на тему “Свято національної кухні”. // Методичний посібник “Учімося найсвятішого”. Київ. Видавництво “Грамота”, 2010. Кількість сторінок у посібнику – 344, сторінок автора – 3, номери сторінок – 96 - 98.
17.            Толмач Н.І. Щастя – це скарб ( Система пошукових уроків за оповіданням Олекси Стороженка у 6 класі ). // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. №4, 2010. “Педагогічна преса”. Кількість сторінок у виданні – 128, сторінок автора – 8. Номери сторінок – 12-19.
18.            Толмач Н.І. У світі пригод та романтики: ( навч. – метод. посіб. ) / Н.І.Толмач. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010. – 60с.
19.                       Толмач Н.І. Урок 25. “Був монахом, був актором, був поетом, був танцором...”. Григорій Квітка-Основяненко. Життєвий і творчий шлях.  / Українська література, 9 клас: Книжка для вчителя. Частина 1. / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: “Мандрівець”, 2012. Кількість сторінок у посібнику – 320, сторінок автора – 9, номери сторінок – 249 - 257.
20.                       Толмач Н.І. Урок 26. Григорій Квітка-Основ’яненко – батько української прози, один з перших у Європі “творців людської повісті. “Маруся” – перша україномовна повість нової української літератури, взірець сентименталізму.  / Українська література, 9 клас: Книжка для вчителя. Частина 1. / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: “Мандрівець”, 2012. Кількість сторінок у посібнику – 320, сторінок автора – 8, номери сторінок – 258 - 265.
21.                       Толмач Н.І. Урок 27. “Конотопська відьма” – найкращий гумористично-сатиричний твір Г. Квітки-Основяненка. / Українська література, 9 клас: Книжка для вчителя. Частина 1. / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: “Мандрівець”, 2012. Кількість сторінок у посібнику – 320, сторінок автора – 6, номери сторінок – 265 - 270.
22.                       Толмач Н.І. У світі пригод та романтики. //Організація навчально-дослідницької діяльності учнів як ефективний засіб реалізації сучасного викладання гуманітарних дисциплін: навчально-методичний посібник / Т.Козова, І.Свічкарьова, Н.Толмач. – К.: ТОВ “СІТІПРІНТ”, 2013. – 180 с. Сторінок автора – 50, номери сторінок – 130 – 179.
23.             Толмач Н.І. Кіноповість Олександра Довженка “Україна в огні”. // Науково – методичний щоквартальний журнал “Педагогічний вісник”. Кіровоград: КЗ “Кіровогр. обласний ін-т післядипл. пед. осв. імені В.Сухомлинського”, №4 (28), 2013. Кількість сторінок у журналі – 151, сторінок автора – 2, номери сторінок – 144 - 145.
24.            Толмач Н.І. Урок 1. В.Нестайко – відомий у світі український дитячий письменник. // Щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал “Українська мова й література в сучасній школі”. МОН України, ДІВП видавництво “Педагогічна преса”, №11 (130) листопад 2013. Кількість сторінок у журналі -   , сторінок автора – 3, номери сторінок – 45 - 47.
25.            Толмач Н.І. Урок 2. Пригодницький захоплюючий сюжет повісті В.Нестайка “Тореадори з Васюківки”. // Щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал “Українська мова й література в сучасній школі”. МОН України, ДІВП видавництво “Педагогічна преса”, №11 (130) листопад 2013. Кількість сторінок у журналі -   , сторінок автора – 3, номери сторінок – 48 - 50.
26.            Толмач Н.І. Урок 3. Мрія і дійсність у повісті В.Нестайка “Тореадори з Васюківки”. // Щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал “Українська мова й література в сучасній школі”. МОН України, ДІВП видавництво “Педагогічна преса”, №11 (130) листопад 2013. Кількість сторінок у журналі -   , сторінок автора – 3, номери сторінок – 50 - 52.
27.            Толмач Н.І. Урок 4. Комічне, смішне в творі В.Нестайка “Тореадори з Васюківки”. // Щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал “Українська мова й література в сучасній школі”. МОН України, ДІВП видавництво “Педагогічна преса”, №11 (130) листопад 2013. Кількість сторінок у журналі -   , сторінок автора – 2, номери сторінок – 52 - 53.
28.            Толмач Н.І. Стилістична значимість фразеологізмів у повісті В.Журби «Наодинці з осінню». // Науково – методичний щоквартальний журнал “Педагогічний вісник”. Кропивницький: КЗ “Кіровогр. обласний ін-т післядипл. пед. осв. імені В.Сухомлинського”, №1-2 (41-42), 2017. Кількість сторінок у журналі – 224, сторінок автора – 5, номери сторінок – 140 - 144.
29.  Толмач Н.І. Наголос. Орфоепічний словник і словник наголосів (5 клас). // Проблеми унормування сучасної української мови. Наголос (навчально-методичний посібник для вчителів української мови і літератури) / за наук. ред. О.М.Вікторіної. - Кропивницький: КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського", 2019. - 112 с. Сторінок автора - 4, номери сторінок - 41-44.


1.     Козова Т.О. Рольова гра “Інформаційно – розважальна передача “Підйом”. // Газета “Освітянське слово”. Кіровоград. №12, 2005.
2.     Козова Т.О. З досвіду роботи Т.О.Козової, класного керівника Долинського спеціалізованого ЗНЗ №3 І – ІІІ ступенів Кіровоградської області. //  Позакласний час плюс. Київ. Редакція газети “Позакласний час”. № 10, 2006 рік.
3.     Козова Т.О. Проблема протистояння Долі та волі людини в трагедії Софокла “Цар Едіп”. // Стаття у фаховому виданні “Зарубіжна література”. Київ. № 42 (634), 2009.
4.     Козова Т.О. Краса чистих людських взаємин: ( навч. – метод. посіб. ) / Т.О.Козова. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010. – 92с.
5.     Козова Т.О. Взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому як засіб подолання життєвих негараздів в новелі О.Генрі “Останній листок”. Світова література, 7 клас. // Голодюк Л.С., Олійник Т.М. Фахова культура уроку: компетентнісний підхід (за результатами дослідно-експериментальної роботи у навчальному закладі І-ІІІ ступенів №3 міста Долинської Кіровоградської області): [ наук.-метод. посіб.] / Л.С.Голодюк, Т.М.Олійник. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2011. – 80 с. Сторінок автора – 11.
6.     Козова Т.О., Гузь О.О. Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас. Академічний рівень. (Уроки 56-57. Тема: Творчість Милорада Павича) // Зарубіжна література в школах України. № 4, квітень 2012. Кількість сторінок автора – 11, номери сторінок – 28-38.
7.     Козова Т.О. Вічні істини, які приносять на землю янголи. За оповіданням Л.Толстого “Чем люди живы”. 10 клас.// Зарубіжна література № 43-44 (731-732), листопад 2011. Сторінок автора – 3, номери сторінок – 36-38.
8.     Козова Т.О. Світова новела. //Організація навчально-дослідницької діяльності учнів як ефективний засіб реалізації сучасного викладання гуманітарних дисциплін: навчально-методичний посібник / Т.Козова, І.Свічкарьова, Н.Толмач. – К.: ТОВ “СІТІПРІНТ”, 2013. – 180 с. Сторінок автора – 81, номери сторінок – 5 – 85.
9.     Козова Т.О. Експериментальна діяльність вчителя – запорука його професійного зростання. // Технологія фахової майстерності: особливості організації та проведення дослідно-експериментальної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах регіону / Матеріали VІІ обласних Хмурівських методичних читань / Наук. ред. Л.Голодюк. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного інституту післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського, 2012. – 84 с.  Сторінок автора – 3, номери сторінок – 45 – 48.
10.            Козова Т.О. Реалізація принципу наступності під час організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках світової літератури. // Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті наступності та перспективності: матеріали Всеукр. наук-практ. конф. з міжнародною участю (Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня 2015 р.). – К., 2015. – 184 с. Кількість сторінок у посібнику – 184, сторінок автора – 4, номери сторінок – 72 – 75.

Сайт науково-методичної лабораторії виховної роботи і формування культури здоров’я КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського». Матеріали для проведення Першого уроку в 2014/2015 році. Долинський район. Триняк Т.В. «Правова культура – міцність держави»


1.  Бондаренко Е.Е. Особистісно орієнтоване навчання з біології. 7 – 9 класи. // Методичний посібник. Кіровоград, КОІППО, 2008 рік. Кількість сторінок у посібнику – 44, сторінок автора – 44.
2. Бондаренко Е.Е. “Природа – наша мати треба її оберігати” // Позакласний час плюс. Київ. Редакція газети “Позакласний час”. № 9, 2007 рік. Кількість сторінок у газеті – 80, сторінок автора – 7, номери сторінок – 61-67.

3.     Бондаренко Е.Е. Здорове харчування – свідомий вибір кожної людини. (Урок-дослідження для учнів 8-11 класів) // Формула здорового способу життя: Розробки уроків, позакласних заходів та пішохідних екскурсійних маршрутів для проведення Дня Знань та Першого уроку в 2012 / 2013 навчальному році / Укладачі: Ю.В.Міцай, С.М.Плакса, Н.І.Дяченко, - Кіровоград: ФО-П Александрова М.В., 2012 – 168 с. Сторінок автора – 5, номери сторінок 114-118.



1.Карявка С.С. Методичні акценти з впровадження вчителем мультимедійних технологій навчання. // Науково – методичний щоквартальний журнал “Педагогічний вісник”. Кіровоград: Кіровогр. обласний ін-т післядипл. пед. осв. імені В.Сухомлинського, № 2 (18), 2011. Кількість сторінок у журналі – 154, сторінок автора – 4, номери сторінок – 84 - 87.
2.Сучасна освіта Кіровоградщини – 2013. Анотований каталог / Укладач А.Г.Вареха. – Кіровоград: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2014. – 120 с. Номінація «Позашкільна  освіта». Автор: Карявка Сергій Сергійович, учитель інформатики навчально-виховного комплексу «Долинська гімназія – ЗШ І-ІІІ ступенів №3». Назва доробку: «Організація діяльності шкільного гуртка цифрової фотографії».



1.    Куліченко Л.В. Демократизація управління навчально – виховним процесом в умовах впровадження інноваційних технологій навчання і виховання в закладі. // Позакласний час плюс. Київ. Редакція газети “Позакласний час”. № 9, 2007 рік. Кількість сторінок у газеті – 80, сторінок автора – 19. ( Положення про рейтингове оцінювання діяльності вчителів закладу. Алгоритм науково – методичної роботи з педагогами. Технологія підготовки та проведення нетрадиційних форм методичної роботи з організаторами виховного процесу навчального закладу. Проведення нетрадиційних форм методичної роботи. Психолого – педагогічний семінар – практикум “Зробимо людей кращими!” Технологія підготовки та проведення нетрадиційних педагогічних рад ), номери сторінок автора – 42-60.
2. Куліченко Л.В. Аспекти співпраці сімї, школи та громадськості у формуванні в учнів високих моральних якостей.// Збірник матеріалів обласної науково-практичної конференції “Сім’я і суспільство: гармонізація виховання особистості на засадах життєтворчості”/ Укладачі Ю.В.Міцай, В.М.Останній, Л.М.Кірішко. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2009. – 64 с., сторінок автора – 3, номери сторінок – 20-23.



1.Ласкурик П.В. “Панорама творчих уроків - 2006”. Інтервю. // Газета “Завуч”, №14, 2006, видавництво “Шкільний світ”.
2.Ласкурик П.В. Ідеальна школа. “Панорама творчих уроків - 2006”. Інтерв’ю, фотографія. // Газета “Фізика”, №14, 2006, видавництво “Шкільний світ”.
3.Ласкурик П.В. “Панорама творчих уроків - 2006”. Фотографія. // Газета “Завуч”, №16, 2006, видавництво “Шкільний світ”.
4.Ласкурик П.В. Учитель – дослідник – вимога сьогодення “Панорама творчих уроків - 2006”. Фотографія. // Газета “Завуч”, №30, 2006, видавництво “Шкільний світ”.
5.Ласкурик П.В.  Електричний струм у розчинах електролітів. // Урок у фаховому виданні “Фізика”, №5, 2007, видавництво “Шкільний світ”.
6.Ласкурик П.В.  Тепловий насос у шкільному курсі термодинаміки // Стаття у фаховому виданні “Фізика”, №25 (361), вересень 2008, видавництво “Шкільний світ”. Сторінок автора – 3, номери сторінок – 14-16.
7.Ласкурик П.В. Хвильова оптика. Уроки фізики в 11 класі: ( навч. – метод. посіб. ) / П.В.Ласкурик. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010. – 104с.
8. Ласкурик П.В. Хвильова оптика. Уроки фізики в 11 класі. //Організація навчально-дослідницької діяльності учнів з предметів природничо-математичного циклу: навчально-методичний посібник / П.Ласкурик, Т.Олійник, І.Тарасова, С.Чумаченко. – К.: ТОВ “СІТІПРІНТ”, 2013. – 240 с. Сторінок автора – 97, номери сторінок – 5 – 102.
9. Ласкурик П.В. Навчально-дослідницька діяльність учнів в шкільному курсі фізики. // Навчально-дослідницька діяльність дітей: досвід організації, дидактичні напрацювання, особливості формування навчально-дослідницьких умінь: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Кіровоград, 9-10 квітня 2014 р.). – К., 2014. – 218 с. Сторінок автора – 4, номери сторінок – 94 – 97.
10.    Ласкурик П.В. Навчально-дослідницька діяльність учнів: навчання шкільному курсу фізики з дотриманням принципу наступності. // Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті наступності та перспективності: матеріали Всеукр. наук-практ. конф. з міжнародною участю (Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня 2015 р.). – К., 2015. – 184 с. Кількість сторінок у посібнику – 184, сторінок автора – 3, номери сторінок – 81 – 84.
11. Павло Ласкурик. Навчально-дослідницька діяльність на уроках фізики. // Сучасна дошкільна та шкільна освіта: інновації, теорія, практика: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Кропивницький, 4 жовтня 2017 року) / Міністерство освіти і науки, комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського». – Кропивницький: КЗ «КОІППО ямені Василя Сухомлинського», 2017. – 116 с. Сторінок автора – 3, номери сторінок – 96-98.


1.     Москалець Л.І. Урок 1. Прийом гостей. // Розробка уроку з англійської мови в 4 класі за підручником О.Карпюк // Англійська мова в початковій школі. Видавнича група “Основа”. №7 (140) Липень 2016. Кількість сторінок у виданні – 48. Сторінок автора – 2, номери сторінок – 16-17.
2.     Москалець Л.І. Урок 2. Дім. Квартира. // Розробка уроку з англійської мови в 4 класі за підручником О.Карпюк // Англійська мова в початковій школі. Видавнича група “Основа”. №7 (140) Липень 2016. Кількість сторінок у виданні – 48. Сторінок автора – 2, номери сторінок – 18-19.
3.     Москалець Л.І. Урок 3. У помешканні. // Розробка уроку з англійської мови в 4 класі за підручником О.Карпюк // Англійська мова в початковій школі. Видавнича група “Основа”. №7 (140) Липень 2016. Кількість сторінок у виданні – 48. Сторінок автора – 2, номери сторінок – 19-20.
4.     Москалець Л.І. Урок 4. Будинок та меблі. // Розробка уроку з англійської мови в 4 класі за підручником О.Карпюк // Англійська мова в початковій школі. Видавнича група “Основа”. №7 (140) Липень 2016. Кількість сторінок у виданні – 48. Сторінок автора – 2, номери сторінок – 20-21.
5.     Москалець Л.І. Урок 5. Моя кімната. // Розробка уроку з англійської мови в 4 класі за підручником О.Карпюк // Англійська мова в початковій школі. Видавнича група “Основа”. №7 (140) Липень 2016. Кількість сторінок у виданні – 48. Сторінок автора – 3, номери сторінок – 21-23.
6.     Москалець Л.І. Урок 6. Побутові прилади. // Розробка уроку з англійської мови в 4 класі за підручником О.Карпюк // Англійська мова в початковій школі. Видавнича група “Основа”. №7 (140) Липень 2016. Кількість сторінок у виданні – 48. Сторінок автора – 2, номери сторінок – 23-24.
7.     Москалець Л.І. Урок 7. Традиції святкування дня народження. // Розробка уроку з англійської мови в 4 класі за підручником О.Карпюк // Англійська мова в початковій школі. Видавнича група “Основа”. №7 (140) Липень 2016. Кількість сторінок у виданні – 48. Сторінок автора – 2, номери сторінок – 24-25.
8.     Москалець Л.І. Урок 8. Узагальнення навчального матеріалу “Будинок. Квартира. Меблі”. // Розробка уроку з англійської мови в 4 класі за підручником О.Карпюк // Англійська мова в початковій школі. Видавнича група “Основа”. №7 (140) Липень 2016. Кількість сторінок у виданні – 48. Сторінок автора – 3, номери сторінок – 25-27.


1.     Ніколенко Н.І. Формування навчальної мотивації учнів на уроці. // Науково – методичний щоквартальний журнал “Педагогічний вісник”. Кіровоград: Кіровогр. обласний ін-т післядипл. пед. осв. імені В.Сухомлинського, №1-2 (13-14), 2010. Кількість сторінок у журналі – 166, сторінок автора – 5, номери сторінок – 144 - 148.
2.     Ніколенко Н.І. Психологічні аспекти формування дослідницької діяльності учнів. // Психолого-дидактичні засади формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Кіровоград, 24-25 квітня 2012 р.) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Кіровоградський обл. Ін-т післядипл. педагог. освіти ім. В.О.Сухомлинського. – Кіровоград : ТОВ “ПОЛІМЕД-Сервіс”, 2012. – 136 с. Сторінок автора – 4, номери сторінок – 87 – 90. 
3.     Ніколенко Н.І. Мотивація навчальної діяльності учнів: [метод. рекоменд.] / Н.І.Ніколенко. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2011. - 44 с.
4.     Ніколенко Н.І. Мотивація навчальної діяльності учнів в умовах реалізації компетентнісного підходу. // Технологія фахової майстерності: особливості організації та проведення дослідно-експериментальної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах регіону / Матеріали VІІ обласних Хмурівських методичних читань / Наук. ред. Л.Голодюк. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного інституту післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського, 2012. – 84 с.  Сторінок автора – 5, номери сторінок – 48 – 52.
5.      Ніколенко Н.І. Розвиваємо мотивацію до навчальної діяльності. //”Психологічна служба школи”, щоквартальний спеціалізований журнал, “1-2 (9), 2014. Кількість сторінок в журналі – 80, сторінок автора – 10, номери     сторінок автора –44 – 53.
6.      Ніколенко Н.І. Довідник психолога з методик дослідження складових навчально-дослідницьких умінь у дітей дошкільного і шкільного віку. /Упорядники: В.І.Коновальчук, Т.І.Чернецька, Л.С.Голодюк, А.М.Гель бак, Т.М.Рашкова, Н.І.Ніколенко. – К.: ТОВ “СІТІПРІНТ”, 2013. – 384 с.
7.      Ніколенко Н.І. Розвиток мотиваційної сфери школярів у процесі організації навчально-дослідницької діяльності: [метод. рекоменд.]. – К.: ТОВ “СІТІПРІНТ”, 2013. – 75 с.
8.     Ніколенко Н.І. Психологічний супровід організації дослідницької діяльності на засадах наступності між суміжними ланками освіти. // Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті наступності та перспективності: матеріали Всеукр. наук-практ. конф. з міжнародною участю (Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня 2015 р.). – К., 2015. – 184 с. Кількість сторінок у посібнику – 184, сторінок автора – 6, номери сторінок – 105 – 110.
9.   Ніколенко Н.І. Психологічні ідеї В.Сухомлинського в контексті філософії нової української школи. // Ідеї Василя Сухомлинського про педагогічне забезпечення навчально-виховного процесу та сучасна освіта: зб. Матер. Всеукр. Науково-метод. Конференції, 18-28.09.2017 / уклад. О.Е.Жосан. – Кропивницький: Ексклюзив-систем, 2017. 284 с. Кількість сторінок у посібнику – 284, сторінок автора – 7, номери сторінок – 194-200.
10. Наталія Ніколенко. Психологічна компетентність вчителя: формуємо позитивне мислення школяра.// Сучасна дошкільна та шкільна освіта: інновації, теорія, практика: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Кропивницький, 4 жовтня 2017 року) / Міністерство освіти і науки, комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського». – Кропивницький: КЗ «КОІППО ямені Василя Сухомлинського», 2017. – 116 с. Сторінок автора – 2, номери сторінок – 108-109.



1.Тарасова І.А. Географія України. Використання природних умов і природних ресурсів та їх охорона (8 клас): ( метод. рекоменд. ) / І.А.Тарасова. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010. – 28с.
2.Тарасова І.А. Опорний заклад та організаційно – методичне забезпечення апробації шкільної навчальної літератури. // Стан і перспективи апробації навчальної літератури: матеріали Всеук. наук.-метод. конф. (Кіровоград, 28-29 жовт. 2009 р.) / М-во освіти і науки України, Акад. пед. наук України [та ін.]. – Кіровоград: Кіровогр. обласний ін-т післядипл. пед. осв. імені В.Сухомлинського, 2009. Кількість сторінок у посібнику – 444, сторінок автора – 4, номери сторінок – 252 – 255.
3.Тарасова І.А. Географія України. Використання природних умов і природних ресурсів та їх охорона (8 клас).  //Організація навчально-дослідницької діяльності учнів з предметів природничо-математичного циклу: навчально-методичний посібник / П.Ласкурик, Т.Олійник, І.Тарасова, С.Чумаченко. – К.: ТОВ “СІТІПРІНТ”, 2013. – 240 с. Сторінок автора – 25, номери сторінок –182 – 206.



1.Хильченко С.Д. Архітектура – музика, застигла в камені / Конспект уроку з образотворчого мистецтва, проведеного в 7 класі вчителем Долинської загальноосвітньої школи №3 І-ІІІ ступенів Світланою Дмитрівною Хильченко // Газета “Освітянське слово”. Кіровоград. № ??  200?? (до 2003 року).
2.Хильченко С.Д.  З досвіду роботи педагогів, які готують учнів до участі в олімпіадах, конкурсах, захистах. // І творчість, і праця, і успіх. Збірник методичних матеріалів / Упор. С.А.Болсун. – Кіровоград: ПОЛІМЕД – Сервіс, 2009. Кількість сторінок у посібнику – 164, сторінок автора – 3, номери сторінок – 152 – 154.
3.Реалізація принципу наступності у викладанні предметів художньо-естетичного циклу (з досвіду роботи вчителя образотворчого мистецтва та художньої культури НВК “Долинська гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3” Хильченко С.Д.) : Навчально-методичний посібник / упорядник В.В.Кондратова – Кіровоград: КЗ “Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського”, 2013. – 36 с.



1.Чумаченко С.В. Арифметичні дії з натуральними числами. 5 клас: ( метод. рекоменд. ) / С.В.Чумаченко. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010. – 32с.
2.Чумаченко С.В. Множення та ділення натуральних чисел (5 клас). //Організація навчально-дослідницької діяльності учнів з предметів природничо-математичного циклу: навчально-методичний посібник / П.Ласкурик, Т.Олійник, І.Тарасова, С.Чумаченко. – К.: ТОВ “СІТІПРІНТ”, 2013. – 240 с. Сторінок автора – 32, номери сторінок – 206 – 239.
3.Чумаченко С.В. Самостійна навчально-дослідницька робота на уроках математики: організація в контексті наступності. // Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті наступності та перспективності: матеріали Всеукр. наук-практ. конф. з міжнародною участю (Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня 2015 р.). – К., 2015. – 184 с. Кількість сторінок у посібнику – 184, сторінок автора – 3, номери сторінок –167 – 169.



Шмагайло О.П. Емоційна компонента навчально-дослідницької діяльності дітей молодшого шкільного віку. // Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті наступності та перспективності: матеріали Всеукр. наук-практ. конф. з міжнародною участю (Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня 2015 р.). – К., 2015. – 184 с. Кількість сторінок у посібнику – 184, сторінок автора – 4, номери сторінок – 171 – 174.



Удовиченко О.Л. Навчально-дослідницька діяльність – шлях до самореалізації молодших школярів. // Навчально-дослідницька діяльність дітей: досвід організації, дидактичні напрацювання, особливості формування навчально-дослідницьких умінь: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Кіровоград, 9-10 квітня 2014 р.). – К., 2014. – 218 с. Сторінок автора – 4, номери сторінок – 171 – 174.



Устенко Л.В. Формування дослідницьких умінь школярів у процесі вивчення математики на засадах реалізації принципу наступності. // Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті наступності та перспективності: матеріали Всеукр. наук-практ. конф. з міжнародною участю (Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня 2015 р.). – К., 2015. – 184 с. Кількість сторінок у посібнику – 184, сторінок автора – 3, номери сторінок – 160 – 162.



Сіденко Т.І. Використання методів ейдетики для творчого розвитку молодших школярів.//Шляхи реалізації стандарту початкової загальної освіти: матеріали обласних міжвузівських науково-практичних конференцій. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2016. – 230 с.  Сторінок автора – 6, номери сторінок – 109-114.



Козова В.О. З досвіду використання потенціалу регіональної історії в роботі районного методичного об’єднання вчителів суспільствознавчих дисциплін. //Методологічні засади історичної освіти в контексті профілізації старшої школи: матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції (Кіровоград. 21-22 жовтня 2010 р.) – Кіровоград: Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського. 2012 – 291 с. , сторінок автора – 4, номери сторінок – 269-272.



Ковальчук М.М.  З досвіду роботи педагогів, які готують учнів до участі в олімпіадах, конкурсах, захистах. // І творчість, і праця, і успіх. Збірник методичних матеріалів / Упор. С.А.Болсун. – Кіровоград: ПОЛІМЕД – Сервіс, 2009. Кількість сторінок у посібнику – 164, сторінок автора – 3, номери сторінок – 112 – 114.



Колісник В. О. Урок геометрії «Перерізи конуса площинами. Зрізаний конус» (11 клас). // Проектування сучасного уроку та його ІТ-контенту. Випуск 4 : метод. посіб. / за наук. ред. Л. Голодюк. – Кіровоград: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2015. – 72 с. Сторінок автора – 7, номери сторінок – 60 – 66.




Рева С.М. Застосування групових форм роботи у процесі виконання навчально-дослідницьких завдань у початковій та середній ланках освіти. // Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті наступності та перспективності: матеріали Всеукр. наук-практ. конф. з міжнародною участю (Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня 2015 р.). – К., 2015. – 184 с. Кількість сторінок у посібнику – 184, сторінок автора – 3, номери сторінок – 137 – 139.

Фізичне виховання. Розвиток рухових якостей учнів в послідовності занять модульної системи навчання. / Упорядник: Сарапин О.В. - КЛА НАУ, 2017. - 48 стор.

Гнатусько Л.М. Урок читання у 4 класі. Оповідання Ю.Збанацького “Гвардії Савочка” // Збережемо пам’ять про подвиг: Розробки уроків, позакласних заходів та дитячі творчі роботи, присвячені 65-й річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні / Упор. Ю.В.Міцай, Л.М.Кірішко. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського. 2010. - Кількість сторінок у виданні – 204, сторінок автора – 5, номери сторінок – 128 -132.




Немає коментарів:

Дописати коментар