Якщо книга возвеличує
душу, вселяючи в неї мужність і благородні пориви,
судіть про неї тільки за
цими почуттями: вона чудова і створена рукою майстра.
Ж. Лабрюйєр
1.
Свічкарьова І.Б. Моніторингові
дослідження як важлива умова забезпечення якісної освіти у закладі. . //
Науково – методичний щоквартальний журнал “Педагогічний вісник”. Кіровоград:
Кіровогр. обласний ін-т післядипл. пед. осв. імені В.Сухомлинського, №1-2
(13-14), 2010. Кількість сторінок у журналі – 166, сторінок автора – 3, номери
сторінок – 129 - 131.
2.
Свічкарьова І.Б. Летючий голландець. //
Урок у газеті “Освітянське слово”. Кіровоград.
№1, 2001.
3.
Свічкарьова І.Б. Запитання та завдання
для проведення залікового уроку в 9-му класі з теми “Література епохи
просвітництва”. // Стаття у фаховому виданні “Зарубіжна література”. Київ.
2002.
4.
Свічкарьова І.Б. Щось там геть
розладналось у часі. 5 клас. // Урок у фаховому виданні “Зарубіжна література”.
Київ. №8, 2005.
5.
Свічкарьова І.Б. Література проти війни:
матеріали з вивчення теми, 7 клас: ( навч. – метод. посіб. ) / І.Б.Свічкарьова.
– Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної
освіти імені Василя Сухомлинського, 2010. – 60с.
6.
Свічкарьова І.Б. Загальноосвітній
навчальний заклад як осередок розвитку вчителя і учня. // Технологія фахової
майстерності: особливості організації та проведення дослідно-експериментальної
роботи в загальноосвітніх навчальних закладах регіону / Матеріали VІІ обласних Хмурівських методичних читань / Наук. ред.
Л.Голодюк. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного інституту
післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського, 2012. – 84 с. Сторінок автора – 3, номери сторінок – 30 –
33.
7.
Свічкарьова
І.Б. Казки народів світу. //Організація
навчально-дослідницької діяльності учнів як ефективний засіб реалізації
сучасного викладання гуманітарних дисциплін: навчально-методичний посібник /
Т.Козова, І.Свічкарьова, Н.Толмач. – К.: ТОВ “СІТІПРІНТ”, 2013. – 180 с.
Сторінок автора – 44, номери сторінок – 86 – 130.
8.
Свічкарьова І.Б. Мотиваційний
компонент формування навчально-дослідницьких умінь школярів на умовах наступності.
// Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей у
контексті наступності та перспективності: матеріали Всеукр. наук-практ. конф. з
міжнародною участю (Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня 2015 р.). – К., 2015.
– 184 с.
1.
Олійник Т.М. Методичні аспекти
організації навчально-дослідницької діяльності учнів основної школи на засадах
впровадження принципу наступності. // Формування освітнього середовища
навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті наступності та
перспективності: матеріали Всеукр. наук-практ. конф. з міжнародною участю
(Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня 2015 р.). – К., 2015. – 184 с. Кількість
сторінок у посібнику – 184, сторінок автора – 2, номери сторінок – 115 – 116.
2.
Олійник
Т.М., Моргун В.О., Угринчук Г.І. Множення і ділення натуральних чисел.
/Математика в 5 класі: компетентнісний підхід. //За ред. Гришиної Т.В.
Кіровоград, ТОВ “ПОЛІМЕД-Сервіс”, 2007 рік. Кількість сторінок у посібнику –
136, сторінок автора – 14, номери
сторінок автора – 32 – 45.
3.
Олійник Т.М. Цікава арифметика.
/Математика в 5 класі: компетентнісний підхід. //За ред. Гришиної Т.В.
Кіровоград, ТОВ “ПОЛІМЕД-Сервіс”, 2007 рік. Кількість сторінок у посібнику –
136, сторінок автора – 4, номери
сторінок автора – 45 - 51.
4.
Олійник Т.М. Організаційні аспекти
реалізації науково – методичної роботи у загальноосвітньому закладі. // Науково
– методичний щоквартальний журнал “Педагогічний вісник”. Кіровоград: Кіровогр.
обласний ін-т післядипл. пед. осв. імені В.Сухомлинського, №1-2 (9-10), 2009.
Кількість сторінок у журналі – 188, сторінок автора – 6, номери сторінок – 131
- 136.
5.
Олійник Т.М. Картка досягнень обдарованого
учня. (Додаток 5). Структура наукового товариства школярів (НТШ) “Інтелект”.
(Додаток 6). // Увага: обдаровані діти! – Методичні рекомендації на допомогу
організаторам роботи з обдарованими дітьми / Л.В.Корецька, А.І.Постельняк. –
Кіровоград: Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2008. Кількість
сторінок у виданні – 32, сторінок автора – 2, номери сторінок – 42, 43.
6.
Олійник Т.М.
Розвиток творчої особистості – головна стратегія навчання
дітей. // Психолого-дидактичні засади формування освітнього середовища
навчально-дослідницької діяльності дітей : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф.
(Кіровоград, 24-25 квітня 2012 р.) / М-во освіти і науки, молоді та спорту
України, Кіровоградський обл. Ін-т післядипл. педагог. освіти ім. В.О.Сухомлинського.
– Кіровоград : ТОВ “ПОЛІМЕД-Сервіс”, 2012. – 136 с. Сторінок автора – 3, номери
сторінок – 93 – 95.
7.
Олійник Т.М. План проведення
засідання методичної ради. Робочий план підготовки засідання педагогічної ради
“Вибір методів і прийомів навчальної діяльності учнів у спеціалізованих класах
з метою розвитку їх творчої особистості” // Корецька Л.В. Підготовка вчителів
до роботи з обдарованими учнями [навч.-метод. посіб. для сист.
післядипл. освіти] /
Л.В.Корецька, О.Е.Жосан. – Кіровоград: Вид-во Кіровоградського інституту
післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського, 2009. Кількість сторінок у
виданні – 137, сторінок автора – 7, номери сторінок – 111 - 117.
8.
Олійник Т.М. Розв’язування трикутників: (
навч. – метод. посіб. ) / Т.М.Олійник. – Кіровоград: Видавництво обласного
інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010.
– 80с.
9.
Олійник Т.М. Практичні аспекти
моделювання компетентнісно орієнтованої моделі організації навчально-виховного
процесу в загальноосвітньому навчальному закладі. // Голодюк Л.С., Олійник Т.М.
Фахова культура уроку: компетентнісний підхід (за результатами
дослідно-експериментальної роботи у навчальному закладі І-ІІІ ступенів №3 міста
Долинської Кіровоградської області): [ наук.-метод. посіб.] /
Л.С.Голодюк, Т.М.Олійник. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного
інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2011.
– 80 с. Сторінок автора – 40.
10.
Олійник Т.М. Розв’язування
прямокутних трикутників. Геометрія, 9 клас. // Голодюк Л.С., Олійник Т.М.
Фахова культура уроку: компетентнісний підхід (за результатами
дослідно-експериментальної роботи у навчальному закладі І-ІІІ ступенів №3 міста
Долинської Кіровоградської області): [ наук.-метод. посіб.] /
Л.С.Голодюк, Т.М.Олійник. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного
інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2011.
– 80 с. Сторінок автора – 6.
11.
Олійник Т.М. В об’єктиві – опорна
школа. // Школи Кіровоградщини: традиції та інновації. Альманах. Частина 1. –
Кіровоград: “Поліграф-Терція”, 2011. – 316 с. Сторінок автора – 14.
12.
Олійник Т.М. Управління розвитком і
саморозвитком професійного потенціалу вчителя в умовах здійснення
експериментальної діяльності. //
Технологія фахової майстерності: особливості організації та проведення
дослідно-експериментальної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах
регіону / Матеріали VІІ обласних Хмурівських
методичних читань / Наук. ред. Л.Голодюк. – Кіровоград: Видавництво
Кіровоградського обласного інституту післядипломної освіти імені Василя
Сухомлинського, 2012. – 84 с. Сторінок
автора – 13, номери сторінок – 33 – 45.
13.
Олійник
Т.М. Тема “Розв’язування трикутників” у класі з поглибленим
вивченням математики (9 клас). //Організація навчально-дослідницької діяльності
учнів з предметів природничо-математичного циклу: навчально-методичний посібник
/ П.Ласкурик, Т.Олійник, І.Тарасова, С.Чумаченко. – К.: ТОВ “СІТІПРІНТ”, 2013.
– 240 с. Сторінок автора – 80, номери сторінок –102 – 181.
14.
Сучасна освіта
Кіровоградщини – 2013. Анотований каталог / Укладач А.Г.Вареха. – Кіровоград:
КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2014. – 120 с. Номінація «Методична
робота з педагогічними кадрами». Автор: Олійник Тамара Михайлівна, заступник
директора з науково-методичної роботи навчально-виховного комплексу «Долинська
гімназія – ЗШ І-ІІІ ступенів №3». Назва доробку: «Сучасні підходи до
організації атестації вчителів у закладі»
15.
З досвіду роботи Олійник Тамари
Михайлівни, заступника директора з науково-методичної роботи
навчально-виховного комплексу «Долинська гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів № 3» з проблеми «Сучасні підходи до організації науково-методичної
роботи у загальноосвітньому навчальному закладі» // Науково-методичний супровід
функціонування інформаційно- освітнього простору регіону: Науково-методичний
вісник № 51. Кіровоград: КЗ
«КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2015. 379 с.
16. Тамара Олійник. Від чого залежить творчість вчителя. // Сучасна дошкільна та шкільна освіта: інновації, теорія, практика: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Кропивницький, 4 жовтня 2017 року) / Міністерство освіти і науки, комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського». – Кропивницький: КЗ «КОІППО ямені Василя Сухомлинського», 2017. – 116 с. Сторінок автора – 3, номери сторінок – 102-104.
16. Тамара Олійник. Від чого залежить творчість вчителя. // Сучасна дошкільна та шкільна освіта: інновації, теорія, практика: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Кропивницький, 4 жовтня 2017 року) / Міністерство освіти і науки, комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського». – Кропивницький: КЗ «КОІППО ямені Василя Сухомлинського», 2017. – 116 с. Сторінок автора – 3, номери сторінок – 102-104.
1. Толмач Н.І. Добір підходів до
стимулювання пізнавальної активності на уроках української мови і літератури в
контексті принципу наступності. // Формування освітнього середовища навчально-дослідницької
діяльності дітей у контексті наступності та перспективності: матеріали Всеукр.
наук-практ. конф. з міжнародною участю (Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня
2015 р.). – К., 2015. – 184 с. Кількість сторінок у посібнику – 184, сторінок
автора – 3, номери сторінок – 155 – 157.
2.
Толмач Н.І. Зразок романтичної балади. 9
клас. // Урок української літератури у газеті “Освітянське слово”. Кіровоград.
№11, 2007.
3.
Толмач Н.І. Урок 15. Андрій Чайковський –
“Талант суто національний”. // Українська література, 7 клас. Конспекти уроків.
/ Уклад.: А.Пустовойт, В.Нудний. -
Тернопіль: Мандрівець, 2008. – 344 с. Сторінок автора – 7, номери
сторінок – 68 – 74.
4.
Толмач Н.І. Урок 16. Напружений,
динамічний сюжет героїко-романтичної повісті А.Чайковського “За сестрою”. //
Українська література, 7 клас. Конспекти уроків. / Уклад.: А.Пустовойт,
В.Нудний. - Тернопіль: Мандрівець, 2008.
– 344 с. Сторінок автора – 5, номери сторінок – 75 – 79.
5.
Толмач Н.І. Урок 17. Використання
фольклорних мотивів та засобів у повісті А.Чайковського “За сестрою”. //
Українська література, 7 клас. Конспекти уроків. / Уклад.: А.Пустовойт,
В.Нудний. - Тернопіль: Мандрівець, 2008.
– 344 с. Сторінок автора – 5, номери сторінок – 80 – 84.
6.
Толмач Н.І. Урок 18. “Козацькому роду нема
переводу” (за повістю А.Чайковського “За сестрою”). // Українська література, 7
клас. Конспекти уроків. / Уклад.: А.Пустовойт, В.Нудний. - Тернопіль: Мандрівець, 2008. – 344 с.
Сторінок автора – 7, номери сторінок – 84 – 90.
7.
Толмач Н.І. Урок 33. Олекса Стороженко. Короткі
відомості про автора та його твори. “Скарб”. Морально-етичні проблеми
оповідання. // Українська література, 7 клас. Конспекти уроків. / Уклад.:
А.Пустовойт, В.Нудний. - Тернопіль:
Мандрівець, 2008. – 344 с. Сторінок автора – 6, номери сторінок – 132 – 137.
8.
Толмач Н.І. Урок 34. Скарб – узагальнений
образ щастя. Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Повчальний
характер оповідання “Скарб” О.Стороженка. // Українська література, 7 клас.
Конспекти уроків. / Уклад.: А.Пустовойт, В.Нудний. - Тернопіль: Мандрівець, 2008. – 344 с.
Сторінок автора – 6, номери сторінок – 137 – 143.
9.
Толмач Н.І. “Я просто жінка...” Творчість
Тамари Журби. //До храму власної культури. Уроки літератури рідного краю в
школі. Методичний посібник. Кіровоград. КОІППО, 2008 рік. Кількість сторінок у
посібнику – 204, сторінок автора – 8, номери сторінок – 154 – 161.
10.
Толмач
Н.І. Урок 62. В.Cамійленко...(поет-сатирик, драматург,
перекладач, філософ, палкий патріот України). // Українська література. 8 клас.
Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний.- Тернопіль: “Мандрівець”,
2009. Кількість сторінок у посібнику – 496, сторінок автора – 8, номери
сторінок – 434 – 441.
11.
Толмач Н.І. Урок 63. Модель тоталітарної
держави в поезії В.Cамійленка “Ельдорадо”. // Українська література. 8 клас.
Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний.- Тернопіль: “Мандрівець”,
2009. Кількість сторінок у посібнику – 496, сторінок автора – 5, номери
сторінок – 442 – 446.
12.
Толмач Н.І. Урок 64. Є.Дудар – письменник
“з життя і для життя”. Прихований зміст твору “Слон і муха” . // Українська
література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний.-
Тернопіль: “Мандрівець”, 2009. Кількість сторінок у посібнику – 496, сторінок
автора – 5, номери сторінок – 447 – 451.
13.
Толмач Н.І. Урок 65. Гумор та сатира
Є.Дударя – рятівне слово від суспільних негараздів (за творами “Лісова казка”,
“Червона шапочка”). // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків /
Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний.- Тернопіль: “Мандрівець”, 2009. Кількість
сторінок у посібнику – 496, сторінок автора – 5, номери сторінок – 452 – 456.
14.
Толмач Н.І. Урок 69. Контрольна робота №
6. Український гумор і сатира. // Українська література. 8 клас. Конспекти
уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний.- Тернопіль: “Мандрівець”, 2009.
Кількість сторінок у посібнику – 496, сторінок автора – 4, номери сторінок –
485 – 488.
15.
Толмач Н.І. Конспект уроку з української
мови на тему “Повні та короткі форми прикметників, їх стилістичне використання.
// Методичний посібник “Учімося найсвятішого”. Київ. Видавництво “Грамота”,
2010. Кількість сторінок у посібнику – 344, сторінок автора – 4, номери
сторінок – 92 - 95.
16.
Толмач Н.І. Позакласний захід на
тему “Свято національної кухні”. // Методичний посібник “Учімося найсвятішого”.
Київ. Видавництво “Грамота”, 2010. Кількість сторінок у посібнику – 344,
сторінок автора – 3, номери сторінок – 96 - 98.
17.
Толмач Н.І. Щастя – це скарб ( Система
пошукових уроків за оповіданням Олекси Стороженка у 6 класі ). // Українська
мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. №4, 2010.
“Педагогічна преса”. Кількість сторінок у виданні – 128, сторінок автора – 8.
Номери сторінок – 12-19.
18.
Толмач Н.І. У світі пригод та романтики: (
навч. – метод. посіб. ) / Н.І.Толмач. – Кіровоград: Видавництво обласного
інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010.
– 60с.
19.
Толмач Н.І. Урок 25. “Був монахом, був
актором, був поетом, був танцором...”. Григорій Квітка-Основ’яненко.
Життєвий і творчий шлях. / Українська
література, 9 клас: Книжка для вчителя. Частина 1. / Уклад.: В.М.Нудний,
Г.В.Мінич. – Тернопіль: “Мандрівець”, 2012. Кількість сторінок у посібнику –
320, сторінок автора – 9, номери сторінок – 249 - 257.
20.
Толмач Н.І. Урок 26. Григорій
Квітка-Основ’яненко – батько української прози, один з перших у Європі “творців
людської повісті. “Маруся” – перша україномовна повість нової української
літератури, взірець сентименталізму. /
Українська література, 9 клас: Книжка для вчителя. Частина 1. / Уклад.:
В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: “Мандрівець”, 2012. Кількість сторінок у
посібнику – 320, сторінок автора – 8, номери сторінок – 258 - 265.
21.
Толмач Н.І. Урок 27. “Конотопська відьма”
– найкращий гумористично-сатиричний твір Г. Квітки-Основ’яненка.
/ Українська література, 9 клас: Книжка для вчителя. Частина 1. / Уклад.:
В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: “Мандрівець”, 2012. Кількість сторінок у
посібнику – 320, сторінок автора – 6, номери сторінок – 265 - 270.
22.
Толмач Н.І. У світі пригод та романтики. //Організація
навчально-дослідницької діяльності учнів як ефективний засіб реалізації
сучасного викладання гуманітарних дисциплін: навчально-методичний посібник /
Т.Козова, І.Свічкарьова, Н.Толмач. – К.: ТОВ “СІТІПРІНТ”, 2013. – 180 с.
Сторінок автора – 50, номери сторінок – 130 – 179.
23.
Толмач
Н.І. Кіноповість Олександра Довженка “Україна в огні”. // Науково –
методичний щоквартальний журнал “Педагогічний вісник”. Кіровоград: КЗ
“Кіровогр. обласний ін-т післядипл. пед. осв. імені В.Сухомлинського”, №4 (28),
2013. Кількість сторінок у журналі – 151, сторінок автора – 2, номери сторінок
– 144 - 145.
24.
Толмач Н.І. Урок 1. В.Нестайко –
відомий у світі український дитячий письменник. // Щомісячний
науково-методичний та літературно-мистецький журнал “Українська мова й література
в сучасній школі”. МОН України, ДІВП видавництво “Педагогічна преса”, №11 (130)
листопад 2013. Кількість сторінок у журналі -
, сторінок автора – 3, номери сторінок – 45 - 47.
25.
Толмач Н.І. Урок 2. Пригодницький
захоплюючий сюжет повісті В.Нестайка “Тореадори з Васюківки”. // Щомісячний
науково-методичний та літературно-мистецький журнал “Українська мова й
література в сучасній школі”. МОН України, ДІВП видавництво “Педагогічна
преса”, №11 (130) листопад 2013. Кількість сторінок у журналі - , сторінок автора – 3, номери сторінок – 48
- 50.
26.
Толмач Н.І. Урок 3. Мрія і дійсність
у повісті В.Нестайка “Тореадори з Васюківки”. // Щомісячний науково-методичний
та літературно-мистецький журнал “Українська мова й література в сучасній
школі”. МОН України, ДІВП видавництво “Педагогічна преса”, №11 (130) листопад
2013. Кількість сторінок у журналі - ,
сторінок автора – 3, номери сторінок – 50 - 52.
27.
Толмач Н.І. Урок 4. Комічне, смішне
в творі В.Нестайка “Тореадори з Васюківки”. // Щомісячний науково-методичний та
літературно-мистецький журнал “Українська мова й література в сучасній школі”.
МОН України, ДІВП видавництво “Педагогічна преса”, №11 (130) листопад 2013.
Кількість сторінок у журналі - ,
сторінок автора – 2, номери сторінок – 52 - 53.
28.
Толмач Н.І. Стилістична значимість фразеологізмів у повісті В.Журби «Наодинці з
осінню». // Науково – методичний щоквартальний журнал
“Педагогічний вісник”. Кропивницький: КЗ “Кіровогр. обласний ін-т післядипл.
пед. осв. імені В.Сухомлинського”, №1-2 (41-42), 2017. Кількість сторінок у
журналі – 224, сторінок автора – 5, номери сторінок – 140 - 144.
29. Толмач Н.І. Наголос. Орфоепічний словник і словник наголосів (5 клас). // Проблеми унормування сучасної української мови. Наголос (навчально-методичний посібник для вчителів української мови і літератури) / за наук. ред. О.М.Вікторіної. - Кропивницький: КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського", 2019. - 112 с. Сторінок автора - 4, номери сторінок - 41-44.
29. Толмач Н.І. Наголос. Орфоепічний словник і словник наголосів (5 клас). // Проблеми унормування сучасної української мови. Наголос (навчально-методичний посібник для вчителів української мови і літератури) / за наук. ред. О.М.Вікторіної. - Кропивницький: КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського", 2019. - 112 с. Сторінок автора - 4, номери сторінок - 41-44.
1.
Козова Т.О. Рольова гра “Інформаційно –
розважальна передача “Підйом”. // Газета “Освітянське слово”. Кіровоград. №12,
2005.
2.
Козова Т.О. З досвіду роботи Т.О.Козової,
класного керівника Долинського спеціалізованого ЗНЗ №3 І – ІІІ ступенів
Кіровоградської області. // Позакласний
час плюс. Київ. Редакція газети “Позакласний час”. № 10, 2006 рік.
3.
Козова Т.О. Проблема протистояння Долі та
волі людини в трагедії Софокла “Цар Едіп”. // Стаття у фаховому виданні
“Зарубіжна література”. Київ. № 42 (634), 2009.
4.
Козова Т.О. Краса чистих людських взаємин:
( навч. – метод. посіб. ) / Т.О.Козова. – Кіровоград: Видавництво обласного
інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010.
– 92с.
5.
Козова Т.О. Взаєморозуміння та прагнення
зробити добро іншому як засіб подолання життєвих негараздів в новелі О.Генрі
“Останній листок”. Світова література, 7 клас. // Голодюк Л.С., Олійник Т.М.
Фахова культура уроку: компетентнісний підхід (за результатами
дослідно-експериментальної роботи у навчальному закладі І-ІІІ ступенів №3 міста
Долинської Кіровоградської області): [ наук.-метод. посіб.] /
Л.С.Голодюк, Т.М.Олійник. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного
інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2011.
– 80 с. Сторінок автора – 11.
6.
Козова Т.О., Гузь О.О. Орієнтовне
поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас. Академічний рівень.
(Уроки 56-57. Тема: Творчість Милорада Павича) // Зарубіжна література в школах
України. № 4, квітень 2012. Кількість сторінок автора – 11, номери сторінок –
28-38.
7.
Козова Т.О. Вічні істини, які
приносять на землю янголи. За оповіданням Л.Толстого “Чем люди живы”. 10
клас.// Зарубіжна література № 43-44 (731-732), листопад 2011. Сторінок автора
– 3, номери сторінок – 36-38.
8.
Козова Т.О. Світова новела.
//Організація навчально-дослідницької діяльності учнів як ефективний засіб
реалізації сучасного викладання гуманітарних дисциплін: навчально-методичний
посібник / Т.Козова, І.Свічкарьова, Н.Толмач. – К.: ТОВ “СІТІПРІНТ”, 2013. –
180 с. Сторінок автора – 81, номери сторінок – 5 – 85.
9.
Козова Т.О. Експериментальна діяльність
вчителя – запорука його професійного зростання. // Технологія фахової майстерності:
особливості організації та проведення дослідно-експериментальної роботи в
загальноосвітніх навчальних закладах регіону / Матеріали VІІ обласних Хмурівських методичних читань / Наук. ред.
Л.Голодюк. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного інституту
післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського, 2012. – 84 с. Сторінок автора – 3, номери сторінок – 45 –
48.
10.
Козова Т.О. Реалізація принципу
наступності під час організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на
уроках світової літератури. // Формування освітнього середовища
навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті наступності та
перспективності: матеріали Всеукр. наук-практ. конф. з міжнародною участю
(Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня 2015 р.). – К., 2015. – 184 с. Кількість
сторінок у посібнику – 184, сторінок автора – 4, номери сторінок – 72 – 75.
Сайт науково-методичної
лабораторії виховної роботи і формування культури здоров’я КЗ «КОІППО імені
Василя Сухомлинського». Матеріали для проведення Першого уроку в 2014/2015
році. Долинський район. Триняк Т.В. «Правова
культура – міцність держави»
1. Бондаренко Е.Е. Особистісно орієнтоване
навчання з біології. 7 – 9 класи. // Методичний посібник. Кіровоград, КОІППО,
2008 рік. Кількість сторінок у посібнику – 44, сторінок автора – 44.
2. Бондаренко Е.Е. “Природа – наша мати треба
її оберігати” // Позакласний час плюс. Київ. Редакція газети “Позакласний час”.
№ 9, 2007 рік. Кількість сторінок у газеті – 80, сторінок автора – 7, номери
сторінок – 61-67.
3.
Бондаренко Е.Е. Здорове харчування –
свідомий вибір кожної людини. (Урок-дослідження для учнів 8-11 класів) //
Формула здорового способу життя: Розробки уроків, позакласних заходів та
пішохідних екскурсійних маршрутів для проведення Дня Знань та Першого уроку в
2012 / 2013 навчальному році / Укладачі: Ю.В.Міцай, С.М.Плакса, Н.І.Дяченко, -
Кіровоград: ФО-П Александрова М.В., 2012 – 168 с. Сторінок автора – 5, номери
сторінок 114-118.
1.Карявка
С.С. Методичні акценти з впровадження вчителем мультимедійних
технологій навчання. // Науково – методичний щоквартальний журнал “Педагогічний
вісник”. Кіровоград: Кіровогр. обласний ін-т післядипл. пед. осв. імені
В.Сухомлинського, № 2 (18), 2011. Кількість сторінок у журналі – 154, сторінок
автора – 4, номери сторінок – 84 - 87.
2.Сучасна освіта Кіровоградщини – 2013. Анотований каталог / Укладач
А.Г.Вареха. – Кіровоград: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2014. – 120
с. Номінація «Позашкільна освіта».
Автор: Карявка Сергій Сергійович, учитель інформатики
навчально-виховного комплексу «Долинська гімназія – ЗШ І-ІІІ ступенів №3».
Назва доробку: «Організація діяльності шкільного гуртка цифрової фотографії».
1. Куліченко Л.В. Демократизація
управління навчально – виховним процесом в умовах впровадження інноваційних
технологій навчання і виховання в закладі. // Позакласний час плюс. Київ.
Редакція газети “Позакласний час”. № 9, 2007 рік. Кількість сторінок у газеті –
80, сторінок автора – 19. ( Положення про рейтингове оцінювання діяльності
вчителів закладу. Алгоритм науково – методичної роботи з педагогами. Технологія
підготовки та проведення нетрадиційних форм методичної роботи з організаторами
виховного процесу навчального закладу. Проведення нетрадиційних форм методичної
роботи. Психолого – педагогічний семінар – практикум “Зробимо людей кращими!”
Технологія підготовки та проведення нетрадиційних педагогічних рад ), номери
сторінок автора – 42-60.
2. Куліченко Л.В. Аспекти співпраці сім’ї,
школи та громадськості у формуванні в учнів високих моральних якостей.//
Збірник матеріалів обласної науково-практичної конференції “Сім’я і
суспільство: гармонізація виховання особистості на засадах життєтворчості”/
Укладачі Ю.В.Міцай, В.М.Останній, Л.М.Кірішко. – Кіровоград: Видавництво
обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя
Сухомлинського, 2009. – 64 с., сторінок автора – 3, номери сторінок – 20-23.
1.Ласкурик П.В.
“Панорама творчих уроків - 2006”. Інтерв’ю. // Газета “Завуч”, №14,
2006, видавництво “Шкільний світ”.
2.Ласкурик П.В.
Ідеальна школа. “Панорама творчих уроків - 2006”. Інтерв’ю, фотографія. //
Газета “Фізика”, №14, 2006, видавництво “Шкільний світ”.
3.Ласкурик П.В.
“Панорама творчих уроків - 2006”. Фотографія. // Газета “Завуч”, №16, 2006,
видавництво “Шкільний світ”.
4.Ласкурик П.В.
Учитель – дослідник – вимога сьогодення “Панорама творчих уроків - 2006”.
Фотографія. // Газета “Завуч”, №30, 2006, видавництво “Шкільний світ”.
5.Ласкурик П.В. Електричний струм у розчинах електролітів. //
Урок у фаховому виданні “Фізика”, №5, 2007, видавництво “Шкільний світ”.
6.Ласкурик П.В. Тепловий насос у шкільному курсі
термодинаміки // Стаття у фаховому виданні “Фізика”, №25 (361), вересень 2008,
видавництво “Шкільний світ”. Сторінок автора – 3, номери сторінок – 14-16.
7.Ласкурик П.В. Хвильова оптика.
Уроки фізики в 11 класі: ( навч. – метод. посіб. ) / П.В.Ласкурик. –
Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
імені Василя Сухомлинського, 2010. – 104с.
8. Ласкурик П.В. Хвильова оптика.
Уроки фізики в 11 класі. //Організація навчально-дослідницької діяльності
учнів з предметів природничо-математичного циклу: навчально-методичний посібник
/ П.Ласкурик, Т.Олійник, І.Тарасова, С.Чумаченко. – К.: ТОВ “СІТІПРІНТ”, 2013.
– 240 с. Сторінок автора – 97, номери сторінок – 5 – 102.
9.
Ласкурик П.В. Навчально-дослідницька діяльність учнів в шкільному курсі
фізики. // Навчально-дослідницька діяльність дітей: досвід організації,
дидактичні напрацювання, особливості формування навчально-дослідницьких умінь:
матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Кіровоград, 9-10 квітня 2014 р.). – К.,
2014. – 218 с. Сторінок автора – 4, номери сторінок – 94 – 97.
10.
Ласкурик П.В. Навчально-дослідницька
діяльність учнів: навчання шкільному курсу фізики з дотриманням принципу
наступності. // Формування освітнього середовища навчально-дослідницької
діяльності дітей у контексті наступності та перспективності: матеріали Всеукр.
наук-практ. конф. з міжнародною участю (Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня
2015 р.). – К., 2015. – 184 с. Кількість сторінок у посібнику – 184, сторінок
автора – 3, номери сторінок – 81 – 84.
11. Павло Ласкурик. Навчально-дослідницька діяльність на уроках фізики. // Сучасна дошкільна та шкільна освіта: інновації, теорія, практика: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Кропивницький, 4 жовтня 2017 року) / Міністерство освіти і науки, комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського». – Кропивницький: КЗ «КОІППО ямені Василя Сухомлинського», 2017. – 116 с. Сторінок автора – 3, номери сторінок – 96-98.
11. Павло Ласкурик. Навчально-дослідницька діяльність на уроках фізики. // Сучасна дошкільна та шкільна освіта: інновації, теорія, практика: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Кропивницький, 4 жовтня 2017 року) / Міністерство освіти і науки, комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського». – Кропивницький: КЗ «КОІППО ямені Василя Сухомлинського», 2017. – 116 с. Сторінок автора – 3, номери сторінок – 96-98.
1.
Москалець Л.І. Урок 1. Прийом гостей.
// Розробка уроку з англійської мови в 4 класі за підручником О.Карп’юк //
Англійська мова в початковій школі. Видавнича група “Основа”. №7 (140) Липень
2016. Кількість сторінок у виданні – 48. Сторінок автора – 2, номери сторінок –
16-17.
2.
Москалець Л.І. Урок 2. Дім. Квартира.
// Розробка уроку з англійської мови в 4 класі за підручником О.Карп’юк //
Англійська мова в початковій школі. Видавнича група “Основа”. №7 (140) Липень
2016. Кількість сторінок у виданні – 48. Сторінок автора – 2, номери сторінок –
18-19.
3.
Москалець Л.І. Урок 3. У помешканні. //
Розробка уроку з англійської мови в 4 класі за підручником О.Карп’юк //
Англійська мова в початковій школі. Видавнича група “Основа”. №7 (140) Липень
2016. Кількість сторінок у виданні – 48. Сторінок автора – 2, номери сторінок –
19-20.
4.
Москалець Л.І. Урок 4. Будинок та
меблі. // Розробка уроку з англійської мови в 4 класі за підручником О.Карп’юк //
Англійська мова в початковій школі. Видавнича група “Основа”. №7 (140) Липень
2016. Кількість сторінок у виданні – 48. Сторінок автора – 2, номери сторінок –
20-21.
5.
Москалець Л.І. Урок 5. Моя кімната. //
Розробка уроку з англійської мови в 4 класі за підручником О.Карп’юк //
Англійська мова в початковій школі. Видавнича група “Основа”. №7 (140) Липень
2016. Кількість сторінок у виданні – 48. Сторінок автора – 3, номери сторінок –
21-23.
6.
Москалець Л.І. Урок 6. Побутові
прилади. // Розробка уроку з англійської мови в 4 класі за підручником О.Карп’юк //
Англійська мова в початковій школі. Видавнича група “Основа”. №7 (140) Липень
2016. Кількість сторінок у виданні – 48. Сторінок автора – 2, номери сторінок –
23-24.
7.
Москалець Л.І. Урок 7. Традиції
святкування дня народження. // Розробка уроку з англійської мови в 4 класі за
підручником О.Карп’юк // Англійська мова в початковій школі. Видавнича група
“Основа”. №7 (140) Липень 2016. Кількість сторінок у виданні – 48. Сторінок
автора – 2, номери сторінок – 24-25.
8.
Москалець Л.І. Урок 8. Узагальнення
навчального матеріалу “Будинок. Квартира. Меблі”. // Розробка уроку з
англійської мови в 4 класі за підручником О.Карп’юк //
Англійська мова в початковій школі. Видавнича група “Основа”. №7 (140) Липень
2016. Кількість сторінок у виданні – 48. Сторінок автора – 3, номери сторінок –
25-27.
1.
Ніколенко Н.І. Формування
навчальної мотивації учнів на уроці. // Науково – методичний щоквартальний
журнал “Педагогічний вісник”. Кіровоград: Кіровогр. обласний ін-т післядипл.
пед. осв. імені В.Сухомлинського, №1-2 (13-14), 2010. Кількість сторінок у
журналі – 166, сторінок автора – 5, номери сторінок – 144 - 148.
2.
Ніколенко Н.І. Психологічні аспекти
формування дослідницької діяльності учнів. // Психолого-дидактичні засади
формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей :
матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Кіровоград, 24-25 квітня 2012 р.) / М-во
освіти і науки, молоді та спорту України, Кіровоградський обл. Ін-т післядипл.
педагог. освіти ім. В.О.Сухомлинського. – Кіровоград : ТОВ “ПОЛІМЕД-Сервіс”,
2012. – 136 с. Сторінок автора – 4, номери сторінок – 87 – 90.
3.
Ніколенко Н.І. Мотивація навчальної
діяльності учнів: [метод.
рекоменд.] /
Н.І.Ніколенко. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної
педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2011. - 44 с.
4.
Ніколенко Н.І. Мотивація навчальної
діяльності учнів в умовах реалізації компетентнісного підходу. // Технологія
фахової майстерності: особливості організації та проведення
дослідно-експериментальної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах
регіону / Матеріали VІІ обласних Хмурівських
методичних читань / Наук. ред. Л.Голодюк. – Кіровоград: Видавництво
Кіровоградського обласного інституту післядипломної освіти імені Василя
Сухомлинського, 2012. – 84 с. Сторінок
автора – 5, номери сторінок – 48 – 52.
5.
Ніколенко
Н.І. Розвиваємо мотивацію до навчальної діяльності.
//”Психологічна служба школи”, щоквартальний спеціалізований журнал, “1-2 (9),
2014. Кількість сторінок в журналі – 80, сторінок автора – 10, номери сторінок автора –44 – 53.
6.
Ніколенко
Н.І. Довідник психолога з методик дослідження складових
навчально-дослідницьких умінь у дітей дошкільного і шкільного віку.
/Упорядники: В.І.Коновальчук, Т.І.Чернецька, Л.С.Голодюк, А.М.Гель бак,
Т.М.Рашкова, Н.І.Ніколенко. – К.: ТОВ “СІТІПРІНТ”, 2013. – 384 с.
7.
Ніколенко
Н.І. Розвиток мотиваційної сфери школярів у процесі
організації навчально-дослідницької діяльності: [метод. рекоменд.]. – К.: ТОВ
“СІТІПРІНТ”, 2013. – 75 с.
8.
Ніколенко Н.І. Психологічний супровід
організації дослідницької діяльності на засадах наступності між суміжними
ланками освіти. // Формування освітнього середовища навчально-дослідницької
діяльності дітей у контексті наступності та перспективності: матеріали Всеукр.
наук-практ. конф. з міжнародною участю (Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня
2015 р.). – К., 2015. – 184 с. Кількість сторінок у посібнику – 184, сторінок
автора – 6, номери сторінок – 105 – 110.
9. Ніколенко Н.І. Психологічні ідеї В.Сухомлинського в контексті філософії нової української школи. // Ідеї Василя Сухомлинського про педагогічне забезпечення навчально-виховного процесу та сучасна освіта: зб. Матер. Всеукр. Науково-метод. Конференції, 18-28.09.2017 / уклад. О.Е.Жосан. – Кропивницький: Ексклюзив-систем, 2017. 284 с. Кількість сторінок у посібнику – 284, сторінок автора – 7, номери сторінок – 194-200.
10. Наталія Ніколенко. Психологічна компетентність вчителя: формуємо позитивне мислення школяра.// Сучасна дошкільна та шкільна освіта: інновації, теорія, практика: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Кропивницький, 4 жовтня 2017 року) / Міністерство освіти і науки, комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського». – Кропивницький: КЗ «КОІППО ямені Василя Сухомлинського», 2017. – 116 с. Сторінок автора – 2, номери сторінок – 108-109.
9. Ніколенко Н.І. Психологічні ідеї В.Сухомлинського в контексті філософії нової української школи. // Ідеї Василя Сухомлинського про педагогічне забезпечення навчально-виховного процесу та сучасна освіта: зб. Матер. Всеукр. Науково-метод. Конференції, 18-28.09.2017 / уклад. О.Е.Жосан. – Кропивницький: Ексклюзив-систем, 2017. 284 с. Кількість сторінок у посібнику – 284, сторінок автора – 7, номери сторінок – 194-200.
10. Наталія Ніколенко. Психологічна компетентність вчителя: формуємо позитивне мислення школяра.// Сучасна дошкільна та шкільна освіта: інновації, теорія, практика: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Кропивницький, 4 жовтня 2017 року) / Міністерство освіти і науки, комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського». – Кропивницький: КЗ «КОІППО ямені Василя Сухомлинського», 2017. – 116 с. Сторінок автора – 2, номери сторінок – 108-109.
1.Тарасова
І.А. Географія України. Використання природних умов і
природних ресурсів та їх охорона (8 клас): ( метод. рекоменд. ) / І.А.Тарасова.
– Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної
освіти імені Василя Сухомлинського, 2010. – 28с.
2.Тарасова І.А. Опорний
заклад та організаційно – методичне забезпечення апробації шкільної навчальної
літератури. // Стан і перспективи апробації навчальної літератури: матеріали
Всеук. наук.-метод. конф. (Кіровоград, 28-29 жовт. 2009 р.) / М-во освіти і
науки України, Акад. пед. наук України [та ін.]. –
Кіровоград: Кіровогр. обласний ін-т післядипл. пед. осв. імені
В.Сухомлинського, 2009. Кількість сторінок у посібнику – 444, сторінок автора –
4, номери сторінок – 252 – 255.
3.Тарасова І.А.
Географія України. Використання природних умов і природних ресурсів та їх
охорона (8 клас). //Організація
навчально-дослідницької діяльності учнів з предметів природничо-математичного циклу:
навчально-методичний посібник / П.Ласкурик, Т.Олійник, І.Тарасова, С.Чумаченко.
– К.: ТОВ “СІТІПРІНТ”, 2013. – 240 с. Сторінок автора – 25, номери сторінок
–182 – 206.
1.Хильченко С.Д. Архітектура
– музика, застигла в камені / Конспект уроку з образотворчого мистецтва,
проведеного в 7 класі вчителем Долинської загальноосвітньої школи №3 І-ІІІ
ступенів Світланою Дмитрівною Хильченко // Газета “Освітянське слово”.
Кіровоград. № ?? 200?? (до 2003 року).
2.Хильченко С.Д. З досвіду роботи педагогів, які
готують учнів до участі в олімпіадах, конкурсах, захистах. // І творчість, і
праця, і успіх. Збірник методичних матеріалів / Упор. С.А.Болсун. – Кіровоград:
ПОЛІМЕД – Сервіс, 2009. Кількість сторінок у посібнику – 164, сторінок автора –
3, номери сторінок – 152 – 154.
3.Реалізація принципу наступності
у викладанні предметів художньо-естетичного циклу (з досвіду роботи вчителя
образотворчого мистецтва та художньої культури НВК “Долинська гімназія –
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3” Хильченко С.Д.) :
Навчально-методичний посібник / упорядник В.В.Кондратова – Кіровоград: КЗ
“Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені
Василя Сухомлинського”, 2013. – 36 с.
1.Чумаченко С.В.
Арифметичні дії з натуральними числами. 5 клас: ( метод. рекоменд. ) /
С.В.Чумаченко. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної
педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010. – 32с.
2.Чумаченко С.В. Множення
та ділення натуральних чисел (5 клас). //Організація навчально-дослідницької
діяльності учнів з предметів природничо-математичного циклу:
навчально-методичний посібник / П.Ласкурик, Т.Олійник, І.Тарасова, С.Чумаченко.
– К.: ТОВ “СІТІПРІНТ”, 2013. – 240 с. Сторінок автора – 32, номери сторінок –
206 – 239.
3.Чумаченко С.В. Самостійна
навчально-дослідницька робота на уроках математики: організація в контексті
наступності. // Формування освітнього середовища навчально-дослідницької
діяльності дітей у контексті наступності та перспективності: матеріали Всеукр.
наук-практ. конф. з міжнародною участю (Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня
2015 р.). – К., 2015. – 184 с. Кількість сторінок у посібнику – 184, сторінок
автора – 3, номери сторінок –167 – 169.
Шмагайло О.П. Емоційна
компонента навчально-дослідницької діяльності дітей молодшого шкільного віку.
// Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей у
контексті наступності та перспективності: матеріали Всеукр. наук-практ. конф. з
міжнародною участю (Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня 2015 р.). – К., 2015.
– 184 с. Кількість сторінок у посібнику – 184, сторінок автора – 4, номери
сторінок – 171 – 174.
Удовиченко О.Л. Навчально-дослідницька
діяльність – шлях до самореалізації молодших школярів. //
Навчально-дослідницька діяльність дітей: досвід організації, дидактичні
напрацювання, особливості формування навчально-дослідницьких умінь: матеріали
Всеукр. наук.-практ. конф. (Кіровоград, 9-10 квітня 2014 р.). – К., 2014. – 218
с. Сторінок автора – 4, номери сторінок – 171 – 174.
Устенко Л.В. Формування
дослідницьких умінь школярів у процесі вивчення математики на засадах
реалізації принципу наступності. // Формування освітнього середовища
навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті наступності та
перспективності: матеріали Всеукр. наук-практ. конф. з міжнародною участю
(Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня 2015 р.). – К., 2015. – 184 с. Кількість
сторінок у посібнику – 184, сторінок автора – 3, номери сторінок – 160 – 162.
Сіденко Т.І. Використання методів ейдетики для творчого розвитку молодших
школярів.//Шляхи реалізації стандарту початкової загальної освіти: матеріали
обласних міжвузівських науково-практичних конференцій. – Кропивницький: КЗ
«КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2016. – 230 с. Сторінок автора – 6, номери
сторінок – 109-114.
Козова В.О. З досвіду використання
потенціалу регіональної історії в роботі районного методичного об’єднання
вчителів суспільствознавчих дисциплін. //Методологічні засади історичної освіти
в контексті профілізації старшої школи: матеріали Всеукраїнської
науково-методичної конференції (Кіровоград. 21-22 жовтня 2010 р.) – Кіровоград:
Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського. 2012 – 291 с. , сторінок автора
– 4, номери сторінок – 269-272.
Ковальчук М.М.
З досвіду роботи педагогів, які готують учнів до участі в
олімпіадах, конкурсах, захистах. // І творчість, і праця, і успіх. Збірник
методичних матеріалів / Упор. С.А.Болсун. – Кіровоград: ПОЛІМЕД – Сервіс, 2009.
Кількість сторінок у посібнику – 164, сторінок автора – 3, номери сторінок –
112 – 114.
Колісник В. О. Урок геометрії «Перерізи конуса площинами. Зрізаний
конус» (11 клас). //
Проектування сучасного уроку та
його ІТ-контенту. Випуск 4 : метод. посіб. / за наук. ред. Л. Голодюк. –
Кіровоград: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2015. – 72 с.
Сторінок автора – 7, номери сторінок – 60 – 66.
Рева С.М. Застосування групових форм роботи у процесі виконання навчально-дослідницьких завдань у початковій та середній ланках освіти. // Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті наступності та перспективності: матеріали Всеукр. наук-практ. конф. з міжнародною участю (Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня 2015 р.). – К., 2015. – 184 с. Кількість сторінок у посібнику – 184, сторінок автора – 3, номери сторінок – 137 – 139.
Фізичне виховання. Розвиток рухових якостей учнів в послідовності занять модульної системи навчання. / Упорядник: Сарапин О.В. - КЛА НАУ, 2017. - 48 стор.
Рева С.М. Застосування групових форм роботи у процесі виконання навчально-дослідницьких завдань у початковій та середній ланках освіти. // Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті наступності та перспективності: матеріали Всеукр. наук-практ. конф. з міжнародною участю (Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня 2015 р.). – К., 2015. – 184 с. Кількість сторінок у посібнику – 184, сторінок автора – 3, номери сторінок – 137 – 139.
Фізичне виховання. Розвиток рухових якостей учнів в послідовності занять модульної системи навчання. / Упорядник: Сарапин О.В. - КЛА НАУ, 2017. - 48 стор.
Гнатусько Л.М. Урок читання у 4 класі.
Оповідання Ю.Збанацького “Гвардії Савочка” // Збережемо пам’ять про подвиг:
Розробки уроків, позакласних заходів та дитячі творчі роботи, присвячені 65-й
річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні / Упор. Ю.В.Міцай, Л.М.Кірішко. –
Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
імені Василя Сухомлинського. 2010. - Кількість сторінок у виданні – 204,
сторінок автора – 5, номери сторінок – 128 -132.
Немає коментарів:
Дописати коментар