РМО

Засідання районних методичних об'єднань - ІІ семестр 2017-2018 н.р.

ПРОГРАМА
проведення ІІІ засідання
постійно діючого семінару управлінського  менеджменту

Тема: Сухомлиністика: традиції  і інновації.
Дата проведення: 28.03.2018 року
Місце проведення: КЗ «Гурівська ЗШ І-ІІІ ступенів»Долинської районної ради»
Форма проведення: Семінар-інтенсив

Рубрика І. «Педагогіка  В. Сухомлинського  радить»
1. Екскурс. «Сільська школа як сучасне освітнє середовище. «Сухомлинський в контексті доби: виховуємо громадянина-патріота».
Корнієнко  В.І. директор КЗ «Гурівська ЗШ І-ІІІ ступенів
Долинської районної ради»
Рубрика ІІ.Семінар-інтенсив.«Звертаючись  до  витоків»
2. «Використання спадщини  Сухомлинського у контексті нової  філософії української  школи».
Гадірова О.В., начальниквідділу освіти,молоді та спорту райдержадміністрації
3. «Гуманістичне  навчання за В. Сухомлинським. Створення атмосфери дитячого  успіху, домінанти  позитивних  вражень».
Данилюк В.І., завідувач РМК
4.«Формування професійного іміджу навчального закладу нового типу в світлі ідей В.О. Сухомлинського».
Свічкарьова І.Б.,  директор КЗ
«НВК «Долинська гімназія –ЗШ
І-ІІІ ступенів №3 Долинської
районної ради»
5. «Роль опорної школи в системі вивчення і впровадження педагогічних ідей    В.О. Сухомлинського».
Карявка  О.М., завідувач
Марфівська філія І-ІІ КЗ «НВК «Долинська гімназія –ЗШ І-ІІІ ступенів №3 Долинської районної ради»
Рубрика ІІІ. «Випереджаючи  час»
6. «У творчій лабораторії педагога-майстра: з досвіду використання спадщини  В.О. Сухомлинського в розбудові Нової  української школи».
Матвійчук Т.В., директор КЗ«Долинська  ЗШ І-ІІІ ступенів № 4 Долинської районної ради»
7. «Формування громадянської компетентності школярів на засадах педагогіки Сухомлинського».
Акаєвич Н.В., директор Першотравнева філія І-ІІ ступенів КЗ «Долинська  ЗШ І-ІІІ ступенів № 4 Долинської районної ради»
8.«Актуальність ідей Сухомлинського щодо формування екологічної культури учнів в сучасних  умовах».
Сердюк В.М., директор КЗ «Боківська ЗШ І-ІІІ ступенів Долинської районної ради»
9. «Формування здорового  способу життя – основний вектор діяльності  сучасного  закладу загальної  середньої  освіти».
 Гільщанська Т.І. КЗ «Маловодянська ЗШ І-ІІІ ступенів Долинської районної ради»
10. «Наслідуючи Сухомлинського: створення атмосфери  дитячого  успіху, домінанти  позитивних  вражень в умовах  становлення Нової  української  школи».
Гнатишин  Н.А. директор  КЗ «Молодіжненська ЗШ І-ІІІ ступенів Долинської районної ради»
11. «Погляди Сухомлинського на родинне виховання: витоки та умови формування учнів-підлітків».
Романюк Л.І., директор КЗ «Новогригорівська ІІ ЗШ І-ІІ ступенів Долинської районної ради»


Підведення підсумків семінару-інтенсиву. Рекомендації.

==============================================================

ПРОГРАМА
проведення ІІІ засідання
постійно діючого семінару методичного менеджменту

Тема:Інноваційна діяльність педагогічного колективу в умовах реформування  сучасної системи  шкільної освіти.
Дата проведення:21 березня 2018 року
Місце проведення: КЗ «Боківська ЗШ І-ІІІ ст.Долинської районної ради».

І. Рубрика «Ефективний менеджмент»
Відкриття семінару, ознайомлення з  програмою.
«Використання інноваційних технологій у діяльності ЗНЗ як необхідна умова впровадження Нового закону «Про  освіту»».
1.Екскурс. «Сільська школа як сучасне освітнє середовище в умовах».
Сердюк В.М., директор  закладу          

2.Педагогічний альянс «Педагогіка  партнерства як освітня інновація»
Гриценко Н.В., заступник директора
з навчально- виховної роботи
ІІ. Рубрика «Фаховий сервер».
3. Перегляд уроку у 1 класі, який навчається за науково-педагогічним проектом  «Інтелект України».
Вчитель Сердюк А.С.

4.Калейдоскоп фрагментів уроків з елементами  педагогічних  інновацій за локаціями:
Урок математики  у 2 класі  за  інновацією «Психолого-педагогічний  аспект  гуманної  педагогіки»
Вчитель Сердюк В.П.

Урок географії у 7 класіза інновацією «Картодинамічні  моделі як інструмент сучасного уроку географії»
Вчитель Маковецька Л.Б.

Урок української мови у 9 класіза інновацією  «Формування  комунікативної  компетентності  засобами біоадекватних технологій»
Вчитель Колісник  Н.В.

5. Підсумковий дайджест «Дерево педагогічної мудрості»
Гриценко Н.В., заступник директора
з навчально-методичної роботи

 6. Гостинна світлиця «Коло думок».
Підведення підсумків семінару . Рекомендації
Данилюк В.І.,завідувач РМК

До уваги вчителів фізики

Картинки по запросу картинка з фізики

Тематика  засідання РМО вчителів  фізики 
Долинського району
( 7  лютого   2018)
 Практикум:
«Розв’язування задач підвищеної складності та олімпіадних завдань».

МЕТА : Активізувати роботу вчителів щодо якісної підготовки учнів до участі в олімпіадах, конкурсах, залученню учнів до позаурочної роботи з фізики: гуртках, секціях, факультативах, виконання учнівських НДР. Проаналізувати зміст та рівень складності  завдань  районної та обласної олімпіад з фізики та астрономії та їх розв’язків. Розглянути форми роботи спрямовані на удосконалення експериментальних вмінь учнів. Сприяти  росту фахової  майстерності  вчителів.


1.     Аналіз  результатів  районної  олімпіади  з  фізики.  Підготовка  переможців  до обласної олімпіади.
                                         Методист РМК  Мелецька С.
2.  Семінар-практикум  по розв’язуванню  задач підвищеної  складності  (олімпіадних   завдань).
     2.1.  Аналіз змісту  завдань  та  розв’язків  задач  районної  олімпіади  з     фізики для  8  класів.
                                              Бірчина І.О – Долинська ЗШ № 2
2.2.   Аналіз змісту  завдань  та розв’язків  задач районної  олімпіади  з фізики для  7,10  класу.
                                    Андрощук Т.К – Олександрівська ЗШ
                                     Шахненко О.Ф – Долинська ЗШ № 1   
2.3. Аналіз змісту  завдань  та розв’язків  задач районної олімпіади  з  фізики для  9  клас.
                                      Кошелєва І.В- Долинська ЗШ № 4
2.4 Аналіз змісту  завдань  та розв’язків  задач районної    олімпіади  з  фізики для  11  класу.
                                                  Колісник В.О – НВК №3
 3.   Розв’язування  експериментальних  та дослідницьких задач з         фізики  в ході підготовки  учнів до участі в обласній  олімпіаді.
                   Керівник РМО вч. фізики Ласкурик П.В
     4.   Аналіз змісту та розв’язків завдань районної           олімпіади з астрономії.
                               Керівник РМО вч. фізики  Ласкурик П.В
5.     Консультативна допомога педагогам в підготовці учнів до олімпіади з фізики та астрономії.
============================================

До уваги вчителів зарубіжної літератури

Картинки по запросу картинки зарубіжна література
Засідання №2

Тема. Розширюємо методичну  палітру уроку:використання інтерактивних методів  та  технологій на уроках зарубіжної літератури

Мета:з метою успішної реалізації головної мети літературної освіти (формування в учнів ключових, предметних компетентностей)надати практичну допомогу вчителям-словесникам, спрямувати  їх на  використання інноваційних форм   проведення уроків мови та літератури  (із застосуванням сучасних форм та методів навчання), сприяти розвитку професійної майстерності вчителів та їх підготовці до роботи в умовах   становлення  Нової української школи.

Термін  та місце  проведення:   січень
Форма проведення:  квест


п/п
План засідання
Дата
Відповідальний
Відмітка
про виконання
І.Рубрика “Офіційно. Нова українська школа: практика, проблеми, інновації”

1.
До конспектувчителя
Основні вимоги та завдання курсу зарубіжної літератури та російської мови в 9 - ому класі.
Листопад- грудень
Козова Т.О
КЗ «НВК «Долинська гімназія-ЗНЗ І-ІІІ ст. Долинської районної ради»


ІІ. Майстерня філолога: практичне моделювання.  Спільна презентація  на дошці Padlete“Створюємо урок”
Моделюваннядіяльностівчителя та учнів на різнихетапахчитацькоцентричногоуроку
в 9класі: “ПєсаГ.ІбсенаЛяльковий дім””

Шановні колеги!  31 січня 2018 року о 8.30 год. на базі КЗ "Долинська ЗШ І-ІІІ ступенів №4 Долинської районної  ради"  відбудеться РМО вчителів зарубіжної  літератури та російської  мови за програмою (додається).
Кожна фокус-група повинна виконати завдання та виставити на дошку Padlet за посиланням

2.
Мотиваційний етап
Січень-лютий
 Фокус- група вчителів-словесників  опорного закладу №3  та філій
Модератор- Козова Т.О.

3.
Актуалізація опорних знань
Січень-лютий
 Фокус- група вчителів-словесників  опорного закладу №4 та його філій
 Модератор-  Данилюк В.І

4.
Вивчення нового матеріалу
Січень-лютий
Фокус- група вчителів-словесників КЗ «Долинська ЗШ № 1, №2,  Маловодянська , Червоноозерська»
Модератор- Марунич А.І.

5.
Осмислення нових знань і умінь
Січень-лютий
 Фокус- група вчителів-словесників КЗ «Молодіжненська, Новогригорівська І,  Суходільська»
Модератор- Крижановська Т.Я.


6.
Пояснення домашнього завдання
Січень-лютий
 Фокус- група вчителів-словесників КЗ « Гурівська, Олександрівська, Братолюбівська,  Боківська ЗШ І-ІІІ стДолинської районної ради»
Модератор-  Лимар Н.О.


Домашнє завдання: Створити ментальні карти «Особливості вивчення нових творів програми «Зарубіжної літератури» у 9 класі: власне бачення»

===============================

До уваги вчителів біології

Похожее изображение
ІІІ засідання (січень-березень 2018)



Тема: Сучасний урок в контексті компетентнісного підходу.

       Мета:розширити знання педагогічного колективу про сучасні форми і методи навчання і на основі цієї інформації формувати в педагогів навички ефективної взаємодії з учнями; підтримати педагогічні пошуки, творчу ініціативу вчителів.



Форма проведення :  дистанційна

План:
1.     Сучасний урок: цілі, пріоритети, вимоги.


2.     Нові підходи у виборі методів навчання. Сучасні освітні технології.

3.     Позитивний передовий педагогічний досвід вчителів біології – призерів Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року»

4.     Домашнє завдання: до 20 лютого 2018 року розробити уроки біології для 9 класу за новою програмою ( тема і клас обираються довільно), які відповідають вимогам сучасного уроку надіслати в електронному та паперовому вигляді.
===============================

До уваги вчителів математики !!!

Картинки по запросу картинка з математики

Завдання вчителям  математики для підготовки до проведення засідання РМО 08.02.2017 (орієнтовно)


Підготувати  сюжетні задачі, теми проектів, пропозиції по організації позакласної навчальної роботи по реалізації наскрізних ліній за оновленою програмою «Математика, 5-9 кл.» (затвердженої Наказом Міністерстваосвіти і науки Українивід 07.06.2017 № 804)

«Екологічна безпека й сталий розвиток»
Долинська ЗШ № 1, Олександрівська ЗШ, Новогригорівська Перша ЗШ, Василівська ЗШ, Іванівська ЗШ

 «Громадянська відповідальність»
Долинська ЗШ № 2, Боківська ЗШ, Першотравнева ЗШ, Братолюбівська  ЗШ, Новогригорівська Друга ЗШ

 «Здоров’я і безпека»
Долинська гімназія – ЗШ №3, Маловодянська ЗШ, Молодіжненська ЗШ, Варварівська ЗШ, Суходільська ЗШ

«Підприємливість і фінансова грамотність»
Долинська ЗШ №4, Гурівська   ЗШ, Марфівська ЗШ, Ганнівський НВК, Червоноозерська ЗШ 

Наскрізні лінії та їх реалізація
Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища.
Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.
Навчання за наскрізними лініями реалізується насамперед через:
організацію навчального середовища — зміст та цілі наскрізних тем враховуються при формуванні духовного, соціального і фізичного середовища навчання;
навчальні предмети — виходячи із наскрізних тем при вивченні предмета проводяться відповідні трактовки, приклади і методи навчання, реалізуються надпредметні, міжкласові та загальношкільні проекти. Роль навчальних предметів при навчанні за наскрізними темами різна і залежить від цілей і змісту навчального предмета та від того, наскільки тісно той чи інший предметний цикл пов’язаний із конкретною наскрізною темою;
предмети за вибором;
роботу в проектах;
позакласну навчальну роботу і роботу гуртків.

Коротка характеристика наскрізних ліній

1. Наскрізна лінія  «Екологічна безпека й сталий розвиток» спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.
Проблематика наскрізної лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» реалізується в курсі математики, насамперед, через завдання з реальними даними про використання природних ресурсів, їх збереження та примноження. Аналіз цих даних сприяє розвитку бережливого ставлення до навколишнього середовища, екології, формуванню критичного мислення, вміння вирішувати проблеми, критично оцінювати перспективи розвитку навколишнього середовища і людини. Можливі уроки на відкритому повітрі. При розгляді цієї лінії важливе місце займають відсоткові обчислення, функції, елементи статистики.

2. Реалізація наскрізної лінії «Громадянська відповідальність» сприятиме формуванню відповідального члена громади і суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства. Ця наскрізна лінія освоюється в основному через колективну діяльність (дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо), яка поєднує математику з іншими навчальними предметами і розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.
Навчання математики має викликати в учнів якомога більше позитивних емоцій, а її зміст — бути націленим на виховання порядності, старанності, систематичності, послідовності, посидючості і чесності. Приклад вчителя покликаний зіграти важливу роль у формуванні толерантного ставлення до товаришів, незалежно від рівня навчальних досягнень. З цієї ж наскрізною лінією пов'язані, наприклад, процентні обчислення, елементи статистики, що дозволяють учням зрозуміти значення кількісних показників при характеристиці суспільства і його розвитку.

3. Завданням наскрізної лінії «Здоров'я і безпека» є становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.
Наскрізна лінія «Здоров'я і безпека» в курсі математики реалізується через завдання з реальними даними про безпеку і охорону здоров’я (текстові завдання, пов’язані з середовищем дорожнього руху, рухом пішоходів і транспортних засобів, відсотковими обчисленнями і графіками, що стосуються чинників ризику). Особливо важливий аналіз причин ДТП, пов’язаних із перевищенням швидкості. Варто звернути увагу на проблеми, пов’язані із ризиками для життя і здоров’я при вивченні основ математичної статистики. Вирішення проблем, знайдених з «ага-ефектом», розгляд красивих геометричних конструкцій, пошук оптимальних методів розв’язування задач тощо, здатні викликати в учнів чимало радісних емоцій.

4. Наскрізна лінія «Підприємливість і фінансова грамотність» націлена на розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі, забезпечення кращого розуміння учнями практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо).
Ця наскрізна лінія пов'язана з розв'язуванням практичних задач щодо планування господарської діяльності та реальної оцінки власних можливостей, складання сімейного бюджету, формування економного ставлення до природних ресурсів. Вона реалізується під час вивчення відсоткових обчислень, рівнянь та функцій.



Під «ага-ефектом» мається на увазі спільне вирішення задачі з ефектом раптового здогаду, «еврики».


===============================

До уваги вчителів історії !!!

Картинки по запросу картинки з історії україни

Засідання № 2


Тема Суспільствознавчі  дисципліни: важливо знати, цікаво вивчати. Сучасний урок  історії   в контексті  компетентнісного підходу.

Мета Розглянути  форми і методи активізації пізнавальної діяльності учнів, спрямовані  на формування духовного світу особистості, утвердження  загальнолюдських цінностей; визначити напрямки  роботи   і шляхи підвищення компетентності педагога; сприяти  застосування  родзинок  досвіду  з даного питання на практиці

Форма проведення  дистанційні дебати

Дата проведення  січень-лютий   2018 року

Місце проведення  освітні округи, опорні заклади



План роботи

1. Підсумки проведення  ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з історії та правознавства .
Григорчук Л.Б. – методист районного методичного кабінету
Вироблення рекомендацій для покращення навчальних досягнень учнів  з предметів.
Члени РМО
2. Про організацію та проведення  районного етапу Всеукраїнського  турніру юних істориків.
Козова В.О., голова РМО
3.Про залучення учнів   району  до Всеукраїнського   інтерактивного історичного конкурсу «Лелека» та  Всеукраїнського   інтерактивного конкурсу юних суспільствознавців  «Кришталева сова»
 Григорчук Л.Б. – методист районного методичного кабінету
4. Калейдоскоп  методичних ідей: методика проведення практичних занять  з історії в 9 класі
Всесвітня історія
1. Практичне заняття № 1 Утвердження принципів  громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини  і громадянина  до Цивільного кодексу  Наполеона. ( Прозапас Р.М.)
2.Практичне заняття № 2 Суспільні наслідки  індустріальної революції, зміни  в житті та побуті різних верств населення. ( Кучман К.Ф.)
3.Практичне заняття № 3 Суперечливі наслідки  колоніальної політики  для метрополій і країни Азії та Африки. (Ламанов С.А.)
4.Практичне заняття № 4 Еволюція європейського  соціалістичного руху від радикальних  до поміркованих  форм і легальної парламентської  діяльності. (Волков Ю.Ю.)
5.Практичне заняття № 5 Повсякденне життя людей  на початку ХХ століття . (Федорова Ю.О.)
 Масове виробництво. Зародження  масової культури. ( Третяк М.О.)
Історія України
1.Практичне заняття № 1 Програмові документи Кирило-Мефодіївського  братства  під кутом  зору  відображення   в них минулого/майбутнього  України  або/ із позиції формування прав  і свобод людини.(Козова В.О.)
2.Практичне заняття № 2 Історичні джерела  про долю «Русалки Дністрової» та її авторів.(Стефанюк С.М.)
3.Практичне заняття № 3 Повсякденне  життя.  Становище  жінки.                  (Черкес Т.М.)
4. Практичне заняття № 4 Історичні джерела  про українофільський  етап національного  відродження (Москалець В.Г.)
5.Практичне заняття № 5 Особливості українофільського  та політичного етапів  національного відродження (Микуленко М.М.)
        6.Практичне заняття № 6  Ідеї  автономії та самостійності  в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини (Галичини). (Порвас В.М.)
7.Практичне заняття № 7 Вплив греко-католицької церкви на формування національної свідомості  населення ЗУЗ. (Пащенко А.М.)
8. Практичне заняття № 8 Програмні документи  товариства  «Просвіта»/ «Сокіл»/ «Січ» та їх вплив  на суспільно-політичне та культурне життя краю (Шведюк В.М.)
9. Практичне заняття № 9 Історичний  портрет  мецената, діяча  української науки чи мистецтва  другої половини ХІХ – початку ХХ століття. (Недіна О.В.)
10. Практичне заняття № 10 Вплив  процесів модернізації  на суспільне життя  українців, зміни  у світовідчутті людини. (Червоняща І.М.)

Засідання № 3

Тема Формування та розвиток історичної та правознавчої  компетентності учнів.
Мета: формування потреби  роботи над розвитком історичної та правознавчої  компетентностей учнів, особистих здібностей  і нахилів учителя суспільствознавчих  дисциплін, оволодіння   інноваційними методами, уміннями використовувати  сучасні комунікаційні й інформаційні  технології.
Форма проведенняметодичний форум
Дата проведення  14 березня   2018 року
Місце проведення  КЗ «Молодіжненська ЗШ І-ІІІ ступенів Долинської районної ради»

План роботи

1. Презентація  навчального закладу – КЗ «Молодіжненська ЗШ І-ІІІ ступенів  Долинської районної ради»
Гнатишин Н.А., директор школи
 
2. Творча лабораторія Пащенка А.М., вчителя  суспільствознавчих дисциплін КЗ «Молодіжненська   ЗШ І-ІІІ ступенів Долинської районної ради»:
- презентація досвіду роботи, знайомство з блогом учителя;
- відкритий урок історії України

3.Трибуна вчителя Самоаналіз  та обговорення уроку членами  районного методичного об’єднання.

4.Готуємося до ЗНО. Звіт  про навчальні семінари з проблеми «Актуальні аспекти   підвищення рівня  педагогічної майстерності  вчителя у підготовці учнів до ЗНО  з історії України»
(Ламанов С.А.)
Практична робота «Спробуймо самі»…

5.Педагогічна мозаїка. Ознайомлення з блогом РМО, сайтами та блогами учителів суспільствознавчих дисциплін .   
  Козова В.О. – голова РМО
         Григорчук Л.Б. – методист районного методичного кабінету



Засідання 4

Тема. Від творчого вчителя  - до творчого учня.

        Мета. Розглянути сучасні педагогічні технології  навчання,  спрямовані  на формування творчої особистості; визначити напрямки  роботи і шляхи підвищення компетентності педагога; сприяти застосуванню родзинок досвіду з даного питання на практиці.

Дата проведення 02 травня 2018 року

Місце проведення  КЗ «НВК «Долинська гімназія-ЗШ І-ІІІ ступенів № 3 Долинської районної ради»

Форма проведення    семінар-презентація

План   роботи

1.Особливості  продуктивної роботи  з обдарованими учнями  відповідно  до нового Державного  стандарту повної загальної середньої освіти в  опорному закладі.
Олійник Т.М., заступник директора  з навчально-методичної роботи

2.Відкритий урок з правознавства  у 10 –А класі  «Практичне заняття.  Особливості  права власності  неповнолітніх. Цивільно-правові  договори».
Триняк Т.В., вчитель правознавства

3. Ток-шоу  Фрагмент турніру юних істориків.
Козова В.О.  вчитель історії


4.«Коло ідей» Підсумки роботи методичного об’єднання, діагностування членів РМО з метою планування роботи на наступний рік.   Онлайн-тести.
                                                            

                      (Керівник РМО – Козова В.О., методист РМК -  Григорчук Л.Б.)



===============================

До уваги вчителів основ здоров'я !!!

Похожее изображение

Друге засідання


Тема Основи здоров’я: важливо знати, цікаво вивчати. Сучасний урок   в контексті  компетентнісного підходу.

Мета Формувати  здоров’язбережувальну компетентність  учнів                       (здатність зберігати фізичне, соціальне, психічне й духовне здоров’я) на уроках основ здоров’я

Місце проведення : освітні округи, опорні заклади

Форма проведення : дистанційне навчання

План роботи

Розробити конспекти  уроків для 9 класу з метою створення методичного посібника  на допомогу вчителю


Розділ ІІІ. Психічна  і духовна  складові здоров’я (12 год).

1
Самореалізація  особистості
 Самореалізація  у підлітковому  та юнацькому віці. Складові  самореалізації.
Сердюк В.М.
Боківська ЗШ
2
Самопізнання  і формування особистості. Формування самооцінки.
Чернолуцька Т.А. Братолюбівська
3
Поняття життєвого  самовизначення. Складові  життєвого самовизначення.
Мізеркевич С.М. Варварівська філія НВК № 3

4
Критерії і мотиви  для вибору професії. Профорієнтація. Практична робота № 5  Виявлення  професійних  схильностей
Корнієнко В.І.
Гурівська

5
Узагальнення знань  за темами розділу ІІІ. Міні-проект: дослідження  ринку праці  за матеріалами засобів масової інформації».
Екскурсія до центру зайнятості населення
Кирпа.С.А.
Долинська №1
6
Емоційне благополуччя. Природа і види емоцій. Поняття емоційної зрілості. Саморегуляція. Методи  самоконтролю
Дубнюк С.Ю.
НВК № 3

7
Уміння  вчитися
Умови ефективного навчання. Активне  і пасивне  навчання.
Бондаренко О.М.
Долинська № 4

8
Індивідуальні особливості  сприйняття і навчання.
Практична робота № 6
Визначення  індивідуального   стилю навчання.
Кедик Н.В.
Долинська № 4

9
Підготовка до державної підсумкової атестації. Способи  ефективного навчання й підготовки  до іспитів.  Планування часу.
Практична робота № 7
Відпрацювання навичок  раціонального планування часу і підготовки  до Державної підсумкової  атестації.

Мельник Н.Г.
Маловодянська

10
Самовиховання  характеру
Риси характеру. Чинники,  від яких залежить  характер людини.
Практична робота № 8
Самооцінка характеру  Проект самовиховання.

Порвас В.М.
Марфівська філія НВК № 3
11
Роль життєвих цінностей  у формуванні характеру
Пащенко А.М.
Молодіжненська

12
Цінності і якість життя. Моральний розвиток особистості. Самовиховання характеру.
Тематична атестація з розділу ІІІ «Психічна  і духовна складові здоров’я».
Кушнір Н.І.
Новогригорівська Перша
Розділ IV. Соціальна складова здоров’я ( 10 год)

13
Тема 1.Соціальний добробут.
Соціальна компетентність
 Стосунки  і рівні  спілкування. Навички ефективного   спілкування.

Стеценко В.В.
Олександрівська

14
Принципи формування  міжособистісних  стосунків. Стосунки   з дорослими й однолітками.
Практична робота № 9
«Відпрацювання  прийомів ефективного  спілкування з дорослими й однолітками»

Ковальчук В.П.
Першотравнева філія ЗШ № 4

15
Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя. Поняття «гендер» і «стать».
Комаровець В.А.
Василівська філія ЗШ № 4

16
Репродуктивне здоров’я молоді
Стан репродуктивного  здоров’я молоді  в Україні. Негативні  наслідки  ранніх статевих  стосунків, зокрема, інфікування на вірус папіломи людини  та ризик розвитку  раку шийки матки.

Іванова Л.В.
Долинська № 2


17
Запобігання  захворюванням, які передаються  статевим шляхом. Спільна відповідальність  чоловіка й жінки  за використання  контрацепції та засобів  захисту  від ІПСШ.
Практична робота № 10. «Ознайомлення з роботою установ, які надають  соціально-психологічні  та медичні послуги  за місцем проживання»

Ситай С.В.
Ганнівський НВК


18
Значення моральних цінностей  для профілактики ІПСШ. Протидія стигмі  й дискримінації осіб за  будь-якою ознакою  в т.ч. за станом  здоров’я та з інвалідністю.
Практична робота № 11 «Визначення  місця  здоров’я в ієрархії  власних життєвих цінностей»
Дяченко В.О.
 Суходільська



19
Вплив психоактивних  речовин на репродуктивне  здоров’я. Профілактика  вроджених вад. Значення регулярних оглядів  для хлопців і дівчат. Профілактика та раннє виявлення онкологічних  захворювань молочної залози (огляд мамолога).  Практична робота № 12  «Відпрацювання  навичок отримання  достовірної інформації  про інфекційні  та неінфекційні  захворювання  у своєму середовищі»

Л. Татлубаєва
Іванівська філія ЗШ № 4

20
Соціально-психологічні  та медичні послуги  держави для молоді
Шевченко А.М.
Новогригорівська Друга

21
Тема 2 . Сучасний  комплекс  проблем безпеки.
Безпека як  потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки. Практична робота № 13 «Відпрацювання  навичок  оцінювання ризику  на особистому рівні».

Костенко З.П.
Червоноозерська

22
Взаємозв’язок  особистої, національної  і глобальної безпеки. Концепція  національної безпеки  України. Сфери  національної безпеки
Всі члени РМО


Засідання № 3

Тема Гуманізація навчально-виховного процесу  на основі впровадження  спадщини В.О. Сухомлинського  та сучасних освітніх технологій  у практиці роботи  вчителя основ здоров’я
Мета: Ознайомити  вчителів  з основними педагогічними ідеями  Василя Олександровича  Сухомлинського й  досвідом роботи вчителів  опорного  закладу  та філій  щодо  творчого використання   спадщини видатного педагога на уроках основ здоров’я оРо

Дата проведення: 07 лютого  2018 року
Місце проведення:  Комунальний заклад «Долинська   ЗШ І-ІІІ ступенів № 4 Долинської районної ради»
Форма  проведення: педагогічний діалог
Девіз « Вірте в талант  і творчі  сили кожного  вихованця!»
В. Сухомлинський
План роботи

1.Віртуальна виставка Звіт членів РМО  про проведення  уроку « Я обираю здорові звички». Конспекти уроків для 9 класу.
Підсумки проведення навчання  на засадах розвитку життєвих навичок та проведення контрольних зрізів за І семестр 2017-2018 навчального  року й надання звітності з предмета
Григорчук Л.Б., методист методичного кабінету відділу освіти

2.Родзинки досвіду  Презентація роботи КЗ  «Долинська загальноосвітня школа   І-ІІІ ступенів  № 4 Долинської районної ради», базової  з питань цивільного  захисту, безпеки життєдіяльності  та впровадження  превентивних проектів «Захисти  себе від ВІЛ « та «ХОУП» 
                                    Адміністрація   школи

Відвідування  відкритих уроків  основ здоров’я  членами РМО.
Використання  педагогічних ідей  В.О. Сухомлинського на уроках основ здоров’я  у початковій та середній  ланках.
Вчителі основ здоров’я закладу

3.Дискусія Самоаналіз та обговорення  відкритих уроків. Вправа «Мікрофон».
Члени РМО

4.Креативно. Методичний кейтеринг «Модераторські ягідки» (умови   реалізації курсу з розвитку  соціальних  навичок «Вчимося  жити разом» у навчальних закладах району)
Ковальчук О.Л., методист – психолог методичного кабінету  відділу освіти, молоді та спорту  райдержадміністрації;

Мельник Н.Г., вчитель основ здоров’я КЗ «Маловодянська ЗШ І-ІІІ ступенів Долинської районної ради»

Четверте засідання 

Тема  Сучасний урок основ здоров’я. Впровадження інноваційних новітніх   технологій навчання. Формування  здоров’язбережувальної компетентності учнів на уроках основ здоров’я.
Мета Ознайомити   вчителів з різними  формами   та методами   превентивної роботи з учнями   на уроках основ здоров’я з допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.  Позакласна робота з учнями.
Дата проведення 20 квітня 2018  року
Місце  проведення : на базі КЗ «НВК «Долинська гімназія- ЗШ І-ІІІ ступенів  № 3 Долинської районної ради»
Форма проведення  семінар-практикум

План роботи
1.«Наша вітальня». Рубрика «Правовий всеобуч».
 Види правопорушень  в учнівському  середовищі. Відповідальність неповнолітніх  за правопорушення.
Мурзіна Вікторія Валеріївна, працівник ВП ГУНП   району

Органи охорони правопорядку. Соціальні небезпеки  у місцях проживання.  Соціальні конфлікти.
Працівник прокуратури

2.«Психологічна служба в дії». Протидія виявам насильства в учнівському  середовищі.
Практичний психолог закладу

3. «Зернини  досвіду». З досвіду  роботи вчителів основ здоров’я опорного закладу та його філій  щодо використання  на уроках  інформаційно-комунікаційних технологій та сайтів.

Ознайомлення з Google–сервісами. Алгоритм  створення  блогу вчителя.
Копаниця О.М.,методист методичного кабінету відділу освіти


4. «Коло ідей» Підсумки роботи РМО. Обмін думками щодо планування  роботи на  новий навчальний рік. Вихідне анкетування.
Іванова Л.В., голова РМО

Григорчук Л.Б., методист РМК

=================================

До уваги вчителів української мови та літератури !!!

Картинки по запросу картинки з української мови

Засідання  №2


Тема Розвиток інформаційної компетентності вчителя як умова досягнення високої якості шкільної освіти.

Мета Сприяти розвитку інформаційної компетентності вчителя, мотивації самоосвітньої діяльності, оволодінню навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, найдосконалішими  формами, методами і прийомами навчання; підвищення фахової майстерності членів РМО; спрямування педагогічного процесу на оптимальний розвиток духовного, інтелектуального, фізичного потенціалу учнів, формування компетентної особистості. 

Форма проведення:  дистанційне засідання.

Дата проведення: листопад  2017- січень 2018  року.

Девіз. Ніщо велике ніколи не було досягнуто без ентузіа­зму.

                                                       Р.Емерсон



План засідання
1.Дистанційні дебати.  Використання ІКТ та мультимедії як чинник мислення та розвитку учня.
                                                                                                             (Члени РМО)
2.Інтернет-презентація (робота  в динамічних групах):
- Родзинки досвіду «Технологія диференційованого навчання як шлях до підвищення якості знань учнів на уроках словесності».                                                                                                                        
                      (Толмач Н.І - керівник  РМО, члени РМО)
- Інформація – звіт «День писемності у закладах освіти району».
(Керівники ШМО)
3.Методична скарбничка «Підготовка учнів до ЗНО».
                                                       (Король Н.П., Зубрицька Г.М., Музика В.М.)

4.Експрес-інформація. Про підсумки проведення ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури, Міжнародних конкурсів: імені П.Яцика, імені Т.Шевченка.                                                                                                             
                                                                (Сайт методиста РМК – Григорчук Л.Б.) 
            
5.Дистанційна виставка. Огляд методичних розробок учителів української мови.
(Члени РМО)

Засідання № 3

Тема. Формування та розвиток комунікативної компетентності учнів.
Мета: формування потреби  роботи над розвитком комунікативної компетентності учнів, особистих здібностей  і нахилів учителя-словесника, оволодіння   інноваційними методами, уміннями використовувати  сучасні комунікаційні й інформаційні  технології.

Дата проведення:  14 лютого 2018 року
Місце проведення:  КЗ «Гурівська  ЗШ І-ІІІ ступенів Долинської районної ради»
Форма проведенняметодичний форум.

Девіз. Скільки б ти не жив, усе життя слід навчатися.
                                                           Сенека

План роботи
1.Комунікативний колаж. Формування культури мовлення як важливий чинник комунікативної компетенції.
Толмач Н.І. – голова РМО
    2.Лабораторія словесника. Педагогічна майстерність   учителів   української мови та літератури КЗ «Гурівська  ЗШ І-ІІІ ступенів Долинської районної ради»:
- проведення відкритих уроків;
- звіт  про навчальні семінари з проблеми «Актуальні аспекти   підвищення рівня  педагогічної майстерності  вчителя у підготовці учнів до ЗНО  з української мови   і літератури»
 (Зубрицька Г.М., Король Н.П.)

- презентація роботи вчителів української мови та літератури  у динамічних групах (захист проектів, опорні заклади);
- презентація власних методичних розробок учителями української мови.

     3. Трибуна словесника. Робота вчителя  щодо пошуку  ефективних  засобів навчання  при формуванні та розвитку комунікативної компетентності учнів.
Члени РМО
      4. Педагогічна мозаїка. Ознайомлення з блогом РМО, сайтами та блогами учителів-словесників.    
  Толмач Н.І. – голова РМО
         5.Методичний лікнеп. Самоосвіта як безперервний процес саморозвитку та самовдосконалення педагогів.
Григорчук Л.Б. – методист районного методичного кабінету відділу освіти

Засідання 4

Тема. Від творчого вчителя  - до творчого учня.

Мета. Розглянути сучасні педагогічні технології  навчання,  спрямовані  на формування творчої особистості; визначити напрямки  роботи і шляхи підвищення компетентності педагога; сприяти застосуванню родзинок досвіду з даного питання на практиці.
Місце проведення:  КЗ «Долинська ЗШ І-ІІІ  ступенів  № 4 Долинської районної ради».
Дата проведення: 18 квітня  2018 року.
Форма проведення:  методичні гостини.
Девіз Щоб відкрити перед учнями іскорку знань, учителю треба ввібрати море світла, ні на хвилю не відходячи від променів вічно сяючого сонця знань людської мудрості.
В.О. Сухомлинський

План засідання
1. Методичний діалог. Співтворчість учителя й учня на уроках мови і   літератури.
                                                                               (Керівник РМО, члени РМО)
2.Родзинки досвіду. Педагогічна майстерність учителів української мови та літератури КЗ «Долинська ЗШ І-ІІІ  ступенів  № 4 Долинської районної ради»

-       Презентація роботи шкільного методичного об’єднання.
(Керівник ШМО)
-       Відкриті уроки вчителів української мови та літератури.
- Практична робота.  Прийоми створення ситуації успіху (обговорення відкритих заходів).
- Коло ідей «Робота  з обдарованими учнями: індивідуальна та групова позакласна діяльність».
                                                                        (Керівник РМО, члени РМО)
3.Презентація-звіт  учителів, які атестувалися у 2017 -2018 навчальному році.  Підсумки атестації вчителів – словесників району.
                                                              (Методист РМК -  Григорчук Л.Б.)                4. Творчий звіт. Про проведення предметних тижнів.
                                                                                               (Керівники ШМО)
5. Методичні рекомендації щодо підготовки учнів до ЗНО, ДПА.
                                                                          (Методист РМК -  Григорчук Л.Б.)                                                     
6. Підсумки роботи методичного об’єднання, діагностування членів РМО з метою планування роботи на наступний рік.                                                               
                      (Керівник РМО - Толмач Н. І., методист РМК -  Григорчук Л.Б.)

===============================



Немає коментарів:

Дописати коментар